Beantwoord

Digitenne werkt ineens niet meer: alles wat jullie aangeven geprobeerd

  • 30 April 2021
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Badge

Hoi mijn Digitenne kastje werkt in een keer niet meer, al een week. Ik krijg die foutcode F-0330, Ik heb alles wat jullie aangeven geprobeerd een paar keer teruggebracht naar fabrieksinstellingen langer als een uur op de zender gezet waar het signaal op verzend wordt. Er is geen achterstanden betaling niks Ik snap er niets van Hij heeft het gewoon altijd goed gedaan Kunnen jullie me alsjeblieft helpen??! 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2021, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jayjayk ,

Ga in het menu eens naar opnieuw zenders zoeken, maar kies dan voor de optie   

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

Zet de ontvanger niet uit, de TV mag wel eventueel uitgezet worden. 

Zodra er beeld is op CNN, dan weer opnieuw uitgebreid zenders zoeken.

 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +16

We helpen je graag verder, @Jayjayk! Heeft de tip van @Noordzee :point_up_tone4: geholpen?

De gegevens in je profiel kloppen niet en zijn niet volledig: wil je de postcode en huisnummer invullen waarop het abonnement geregistreerd staat en het CAS ID opzoeken en aanvullen? Dan kunnen wij op basis daarvan verder kijken!

Reputatie 7
Badge +28

@Jayjayk 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met postcode + huisnummer  en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +17

@Jayjayk Ik zie dat je jouw profiel hebt ingevuld met een aantal gegevens. Ik mis alleen het CAS-ID nog. Zou je deze nog willen invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen'?