DIGITENNE WERKT NIET WATNOU TE DOEN GR JAN BAERT
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelDIGITENNE WERKT NIET WATNOU TE DOEN GR JAN BAERT
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Wat werkt er niet?
Heb je helemaal geen beeld?
Zie je een foutcode?
Doe anders de installatie eens opnieuw:
1/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek in het huis.
2/ Zet de antenne en de ontvanger niet direct bij een storingsbron zoals een modem, een DAB+ radio, een LED-lamp of een buitenthermometer.
3/ Sluit de ontvanger aan en doe daarna de TV aan.
4/ Ga in het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. Dus niet zoeken op provincie.
6/ Doe de software-update indien daarom gevraagd wordt.
7/ Richt de antenne bij (en verplaatst eventueel de antenne) aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Heb je al tijd voor de vragen en de instructie van hierboven?
Zou je verder het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hi
Heb ik ook. Er komt een foutmelding maar bereik is 100 procent. Wel de gebruikelijke foutmelding
Welke foutcode zie je ?
Zou je verder het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Prima. Doe ik vanavond. Dank voor je snelle reactie.
Gedaan, en nu. Ps. Her werkt nog steeds n
Prima,
Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zet de ontvanger op CNN (niet zappen). Zodra er beeld is, dan weer uitgebreid zenders zoeken.
Hallo beiden, instructies uitgevoerd maar geen beeld tot dusver.
Ik zie nergens waar ik de NTS4 kan aanpassen . Enige instructie.
Daarnaast zie ik bij abbonement instellingen dat basis abbonement op nee staat wat mij vreemd lijkt.
Help!
En signaal op er kanaal 27bis 100 p
Procent.
Bij service status zie ik dat descamble service de e150-0 en de e160-0 geeft. Dus beide
Product status is l
Leeg.
Nu werkt RTL 4 wel :) op 1 zender na. Maar dat is niet de belangrijkste zender
Dus to
Er staan nu 3 producten. Ik vermoed dat er nog 1 bij moet komen.
Bij dus 1 zender nog foutcode E016-0
Alles werkt nu. D
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.