Beantwoord

Digitenne werkt niet naar behoren

  • 29 December 2019
  • 7 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 2

Heb na al die maanden dat we nieuwe digitene kastjes hebben gehad nog steeds hele slechte verbinding 

Hebben al van alles geprobeerd laatste x waren ze nog met de ontvangst zenders bezig nu denk ik 2maanden geleden maar is hier nog steeds k.. ontvangst gaan jullie er nu eindelijk iets aan doen????

Het is dat mijn vriend jullie internet goed vind maar als het aan mij lag had ik alles al opgezegd kijk graag ongestoord tv maar blijkt bij kpn onmogelijk te zijn 

Is het niet mogelijk net als vroeger gewoon lekker op de kabel???

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 January 2020, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Misty1964, jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over Digitenne! Het zou op jullie adres in principe gewoon in orde moeten zijn. Wat is de reden dat jullie voor Digitenne hebben gekozen? Ik zie dat jullie zo'n 100 Mbit/s kunnen halen, daar kan je ook prima twee HD-ontvangers bij hebben binnen je pakket. 

 

Niettemin moet Digitenne wel gewoon werken natuurlijk. Welke antenne gebruiken jullie? En wat ervaar je precies? Heb je de antenne binnen of buiten staan? 

Reputatie 2

Hebben de nieuwste antene buiten nieuwe antene kabel en heb 2 digitene,s 

Waarom gekozen voor digitene?

Ja hebben het toen aangeschaft en nooit problemen met ontvangst gehad tot dat de nieuwe kastjes werden uitgegeven niks dan ellende

 

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal begrijpelijk! Toch is het dan wellicht een idee om je eens te verdiepen in onze interactieve tv mogelijkheden. Je kunt dit gemakkelijk zelf via MijnKPN aanvragen of je vriend kan ook telefonisch contact met ons opnemen, als het op zijn naam staat. 

 

Voor wat betreft de Digitenne antenne: heb je er al eens goed voor gezeten om de antenne zo nauwkeurig mogelijk in te stellen? Je kunt de antenne het beste richting Haarlem of Wormer richten. Daar zitten jullie aardig dichtbij, dus het ontvangst zou echt goed moeten worden. De nieuwe ontvangers vereisen echter wel dat je de antennes zo optimaal mogelijk neerzet en dat kan wel millimeterwerk zijn. 

Reputatie 2

En wie geeft mij garantie dat interactieve tv wel zonder storing is en wie komt dat instaleren???

 

Reputatie 7
Badge +30

Als jij de itv ontvangers bekabeld aansluit op de Experia Box, dan kan het niet anders dan dat dat gewoon naar behoren werkt. We komen dat niet installeren, maar hebben op onze website wel een heel handig stappenplan wat hier op neer komt: er zitten drie kabels in de tv-ontvanger: één voor in de tv, één voor in de Experia Box en één voor in het stopcontact. Daarna voer je je abonnementsnummer en pincode in en het werkt. 

 

Mocht je over willen, dan kan je dit heel gemakkelijk in MijnKPN aanvragen. Als je hiervoor kiest, ga je 62,50 euro per maand betalen, zie ik. Je krijgt dan, als je twee tv-ontvangers kiest, gratis het opnemen pakket erbij. Je hoeft nooit meer een herinnering in te stellen, maar je kunt gewoon opnemen wat je wilt kijken en dit terugkijken wanneer je wilt. Tevens kan je op de meeste zenders tot 7 dagen terugkijken via de gids én je kunt live pauzeren voor als de deurbel gaat, je naar het toilet wilt of een tweede kopje koffie wilt pakken. Daarnaast heb je méér zenders tot je beschikking en kan je overal in Europa gebruik maken van de itv app

 

Als je Digitenne wilt behouden, wil je dan mijn vraag uit mijn vorige bericht beantwoorden? Heb je er al eens even goed voor gezeten met de antennes?

Reputatie 2

Ik hou digitene dan maar storing

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik wil je dan alsnog de tip meegeven om er eens goed voor te gaan zitten met de antennes. Deze hoeven vaak maar een aantal millimeters verschoven te worden voor een veel beter of juist veel slechter bereik. Echt een klusje wat even tijd kost, maar waar je veel profijt van kunt gaan hebben. 

Daarnaast kan je altijd kiezen voor de aanschaf van een eigen antenne, daar zijn dan wel kosten aan verbonden.