Beantwoord

Digitenne werkt niet, op de ontvanger staat 845650

  • 8 December 2021
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Badge

zou het kunnen dat er een breuk in de kabel zit van de antenne naar de ontvanger?

845650 staat erop de antenne? is het mogelijk dat we een nieuwe kabel/snoer kunnen krijgen?

icon

Beste antwoord door Sandra Schepers 15 December 2021, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sandra Schepers ,

Wil je het volgende eens uitvoeren? 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. Plug de antennekabel stevig in de ontvanger. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Werkt dit niet? 

Een moderator gaat jou dan een nieuwe antenne (gratis) toesturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sandra Schepers. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Noordzee al wat tips heeft gedeeld met jou, heb je dit al gedaan? Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag. Laat je in dat geval jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan kan ik een nieuwe antenne toesturen. 

Badge

ik heb het forum profiel aangevuld, is dit voldoende zo voor een andere kabel voor de digitenne???

 

Reputatie 7
Badge +28

Jahoor, @Vikash komt hier vanzelf weer terug en dan stuurt hij jou een nieuwe (en beter werkende) antenne met kabel om in jouw ontvanger te steken.  

Reputatie 7
Badge +21

Hier ben ik weer. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Laat je ons weten of je met deze nieuwe antenne (met kabel) weer tv kan kijken?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sandra Schepers ,

Wil je het volgende eens uitvoeren? 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. Plug de antennekabel stevig in de ontvanger. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Werkt dit niet? 

Een moderator gaat jou dan een nieuwe antenne (gratis) toesturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

@Sandra Schepers 

Heb je nu weer goede ontvangst met de nieuwe antenne en het uitvoeren van bovenstaande procedure? 

Badge

Hallo, bedankt voor het toesturen van een nieuwe antenne plus kabel, weer goede ontvangst, zonder storing! Top geregeld !