Vraag

digitenne xs4all naar kpn, wat zijn de kosten?

  • 25 December 2021
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Beste kpn,

Ik ben afgelopen donderdag overgestapt van xs4all naar kpn. Bij xs4all had ik digitenne bij compleet waardoor ik 5 euro p.m. betaalde ipv de 18 euro. Nu is deze door kpn zelf opgezegt.

Is de digitenne niet over te zeggen naar kpn hussel die ik nu heb uit kosten technisch oogpunt gezien, terug sturen en een nieuwe aanvragen lijkt mij meer te kosten dan het overzetten van …

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ook interactieve tv? Dan is een digitenne ontvanger erbij mogelijk voor 5 euro per maand. 

Reputatie 3
Badge

Dat weet ik, had ik ook bij mijn tekst neer gezet, mijn vraag was meer van, of de digitenne van xs4all compleet naar kpn hussel gezet kan worden gezien ik ben overgestapt zonder dat ik deze eerst terug moet sturen naar kpn (scheelt kpn ook weer kosten namelijk om een nieuwe op te sturen).

Je moet het XS4ALL kastje terugsturen naar XS4ALL en dan krijg je van KPN een nieuwe.Wat je wil is technisch wel mogelijk maar dat doet KPN niet 

Reputatie 3
Badge

Heb digitenne nooit bij xs4all besteld maar bij kpn zelf en deze is via een omweg gekoppeld aan xs4all compleet.
Is een aanname dat ik het bij xs4all heb besteld de digitenne

Reputatie 7
Badge +28

 mijn vraag was meer van, of de digitenne van xs4all compleet naar kpn hussel gezet kan worden 

@Casper9561

Je kunt het beste morgen vanaf 8.00 even bellen of chatten met KPN om dit te regelen. 

Via Mijn KPN loopt deze procedure vaak niet goed of helemaal niet. 

 

 

KPN is hiervoor dus vanaf morgen gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Casper9561! Je had dus Digitenne via KPN afgesloten in combinatie met een XS4ALL abonnement. Nu wil je eigenlijk jouw oude Digitenne abonnement koppelen aan jouw nieuwe KPN abonnement. Van wat ik begrijp, is het Digitenne abonnement inmiddels opgezegd. Klopt dat? Ik ben bang dat dan de enige optie is om Digitenne opnieuw aan te vragen en deze oude Digitenne ontvanger retour te sturen. We kunnen deze Digitenne ontvanger nu niet alsnog koppelen aan jouw KPN abonnement. Was het Digitenne abonnement nog wel actief geweest, dan had dit wel gekund, maar nu helaas niet meer.  

Reputatie 7
Badge +28

@Denise_ 

Dit is een dubbel topic. In een eerder topic had hij dezelfde vraag gesteld. Ik heb jouw reactie daar nu maar in gekopieerd. 

Dan kan deze wel dicht, lijkt me. 
 

Eerder topic: 

 

Reputatie 3
Badge

Hallo @Casper9561! Je had dus Digitenne via KPN afgesloten in combinatie met een XS4ALL abonnement. Nu wil je eigenlijk jouw oude Digitenne abonnement koppelen aan jouw nieuwe KPN abonnement. Van wat ik begrijp, is het Digitenne abonnement inmiddels opgezegd. Klopt dat? Ik ben bang dat dan de enige optie is om Digitenne opnieuw aan te vragen en deze oude Digitenne ontvanger retour te sturen. We kunnen deze Digitenne ontvanger nu niet alsnog koppelen aan jouw KPN abonnement. Was het Digitenne abonnement nog wel actief geweest, dan had dit wel gekund, maar nu helaas niet meer.  

Digitenne is door kpn zelf opgezegd achteraf, was hier niet van op de hoogte of ik had dit overheen gelezen dat het wel gebeurde, laat het even in het midden.

 

zodra ik terug ben in NL, zal ik de klantenservice benaderen.

bedankt voor het antwoord.