Beantwoord

E016-0 foutmelding

  • 29 December 2020
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg bovenstaande foutcode bij het gebruik van mijn digitenne, terwijl ik al jaren een abonnement hierop heb. Kunt u dit verhelpen ?

Mijn CASid xxxxx

Peter

*Admin: gegevens weggehaald 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 December 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Ajax19556 ,

Dit probleem komt vaker voor. Tijd voor een nieuwe activatie! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

En zet alvast jouw ontvanger aan op NPO1.De TV kan eventueel uit blijven. 

 

Reputatie 1

Ik heb mijn forum profiel gecompleteerd. Succes

Peter

Reputatie 7
Badge +28

Ok, zorg dat de TV-ontvanger aanstaat op NPO 1.

 

Reputatie 1

gedaan

 

Reputatie 7
Badge +19

Als het goed moet het weer werken @Ajax19556 

Reputatie 1

Klasse. Bedankt, alles werkt weer als vanouds.

Hoe komt het toch dat dit zo vaak voorkomt ? Tenminste als ik het Forum moet geloven.

Reputatie 7
Badge +28

Dat gebeurt als je de ontvanger gedurende een lange tijd niet aan hebt gezet. Gelukkig is het meestal ook weer snel op te lossen. 

 

Reputatie 1

nogmaals, hartstikke bedankt.

Veilige jaarwisseling

 

Peter