Beantwoord

E83 storing Digitenne

  • 31 May 2019
  • 6 reacties
  • 458 keer bekeken

Mijn digitenne kastje heeft storingscode E83,kan hem ook niet resetten.
icon

Beste antwoord door Noordzee 31 May 2019, 17:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Pascal,

Doe eerst even de ontvanger helemaal van de stroom af. Na ongeveer 5 seconden de stroom weer aan. Zorg verder dat de antenne goed aangesloten zit.

Laat de ontvanger dan minimaal een uur aanstaan. (De Tv kan eventueel uit)

zodra je het menu ziet:
Dan eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
Vervolgens uitgebreid Zenders zoeken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @PascaldH, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je in plaats van beeld een foutcode krijgt! Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen, mits het natuurlijk al niet opgelost is door de tips van Noordzee hierboven! Want heb je de tv-ontvanger even van het stroom gehaald en werkt het hierna weer? Of krijg je een andere foutcode?

Krijg je de foutcode direct bij het opstarten, of bij bepaalde zenders?

Wil je, indien het nog niet verholpen is, je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het CAS-ID nummer bij persoonlijke opmerkingen. Wil je dan een berichtje sturen, als dat gelukt is? Dan kan ik je sneller helpen!
Reputatie 7
Badge +28
@PascaldH

Is het nog gelukt? Is de foutcode al verdwenen?
Reputatie 7
Badge +28
@PascaldH Werkt alles weer ?
Reputatie 7
Badge +21
@PascaldH, we hebben helaas nog geen reactie gezien. Kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen of niet?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Pascal,

Doe eerst even de ontvanger helemaal van de stroom af. Na ongeveer 5 seconden de stroom weer aan. Zorg verder dat de antenne goed aangesloten zit.

Laat de ontvanger dan minimaal een uur aanstaan. (De Tv kan eventueel uit)

zodra je het menu ziet:
Dan eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
Vervolgens uitgebreid Zenders zoeken.


Ik ga er dan maar vanuit dat dit de oplossing was. Jammer dat je daar niet even een bevestiging van stuurt. Kan namelijk ook nuttig zijn in de toekomst voor andere mensen die die foutcode krijgen.

Reageer