Beantwoord

Facturen van Digitenne abonnement niet te vinden

  • 14 August 2023
  • 1 reactie
  • 5 keer bekeken

We hebben een abonnement op digitenne van KPN, maar kan er niets van terug vinden in de facturen. Nu wil ik een nieuw abonnement erbij nemen maar heb geen idee hoe dat te doen

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 August 2023, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Emmaus Haarzuilens ,

Een tweede (en derde) ontvanger kost je maar vijf euro per maand extra. 
 

Bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402 om de uitbreiding van je bestaande abonnement te regelen. Dan kun je ook gelijk om de factuur vragen. Normaal gesproken zou je de facturen in MijnKPN moeten kunnen terugvinden. 
 

Een alternatief voor bellen is een bezoekje aan een KPN-winkel. Het voordeel daarvan is dat je de ontvanger waarschijnlijk meteen meekrijgt. (Mits op voorraad.)