Beantwoord

Factuur hoger dan verwacht

  • 2 June 2020
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb digitenne voor €17 per maand en elke maand moet ik €20 extra betalen!

Ik snap niet waarom slaat echt nergens op..

icon

Beste antwoord door PeterG 2 June 2020, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, welkom op het forum van KPN.

Vervelend dat de factuur niet duidelijk is. (of heb je soms ook een mobiel abonnement bij KPN en dan à € 20 ?)

Omdat alleen een KPN moderator de facturen in kan zien is het praktisch als je vast je gegevens invult in je forumprofiel. Zodra je (dit topic) aan de beurt bent kunnen ze dan direct even kijken. En levert het niet nog meer vertraging op dan de wachtrij van ca. 4 dagen.

Je kunt ook even bellen met de gratis klantenservice: 0800-0402 (een beller is nu sneller).

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Juuth, welkom! Ik zie dat je je profiel nog niet ingevuld hebt, dus ik hoop dat je telefonisch contact met ons hebt gehad. Is het inmiddels duidelijk waar het aan ligt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Ja die extra kosten van elke maand wil ik terug

Ja die extra kosten van elke maand wil ik terug

Vul dan nog je profiel zo volledig mogelijk in. Dan kan Marcia je helpen.

(onderaan die pagina de gegevens opslaan)