Factuur klopt niet na opzeggen digitenne

  • 26 December 2020
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Hallo KPN, nu 3 maanden geleden Digitenne opgezegd waardoor het mijn factuur lager zou gaan uitvallen, iedere keer zegt men dat de teruggave verwerkt gaat worden bij de eerste volgende factuur. Nu inmiddels 3 keer een factuur gehad maar teruggave gezien. Is dit zo moeilijk of wat is dit. Al eerder ervaringen met KPN gehad omtrent teruggave van geld en iedere keer niet op tijd. Regel dit nu is gewoon, waarom moet ik hier iedere keer achter aangaan. En als men nu is normaal bereikbaar zou zijn, maar zelfs dat is niet het geval. Behoorlijk irritant als je het mij vraag.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Goed dat je aan de bel trekt, @HD stoort! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Digitenne bleek niet uitgezet te zijn. Mijn collega heeft dit nu alsnog voor je in orde gemaakt. Ik heb dit zelf gecontroleerd en kan bevestigen dat Digitenne is uitgezet. Je hebt hiervan ook een bevestiging ontvangen. Vanaf nu zouden de facturen dus ook minder moeten worden.