Beantwoord

Formule 1

  • 31 March 2019
  • 13 reacties
  • 578 keer bekeken

Ik wil op de boot F1 kijken heb alleen digitene is er een mogelijk heid om de wedstrijden te kijken zonder internet
icon

Beste antwoord door PeterG 31 March 2019, 13:19

Bekijk origineel

13 reacties

Nee.

In Nederland heeft Ziggo Sport de rechten. Die zitten niet op Digitenne. En verder alleen via internet met Ziggo Sport Go. Of F1 TV PRO.

Alleen
o.v. Groot Brittannië 14 juli via BBC
zeker: België 1 september via VRT
Thanks peter jammer
Reputatie 7
Badge +28
is er een mogelijk heid om de wedstrijden te kijken zonder internet

Er is een mogelijkheid om alle wedstrijden te bekijken zonder internet:

Richt een satellietschotel op de Astra 1 (19 graden oost). De Duitse zender RTL zendt alle wedstrijden ongecodeerd uit. Is dus te bekijken met een FTA-ontvanger.
Reputatie 7
Badge +16
De vrt geeft ruime samenvattingen in Sporza (één)
Reputatie 7
Badge +16
Nee.

In Nederland heeft Ziggo Sport de rechten. Die zitten niet op Digitenne. En verder alleen via internet met Ziggo Sport Go. Of F1 TV PRO.

Alleen
Groot Brittannië 14 juli via BBC
België 1 september via VRT

Via BBC?? Bron?
Was afgelopen jaren ook al via BBC. Ik neem dus gewoon 😉 aan dat dat dit jaar ook is.
Reputatie 7
Badge +16
Aanname Peter? Je kan toch niet iets neerzetten met de suggestie alsof het de waarheid is als je geen research hebt gedaan? En je hebt nota bene de kwalificatie 'beste antwoord' gekregen.

Formule 1 zit al lang niet meer bij BBC maar bij Channel 4.
We zullen het zien op 14 juli. Heb wel even "o.v." erbij gezet.
Reputatie 7
Badge +16
We zullen het zien op 14 juli. Heb wel even "o.v." erbij gezet.
Ga jij maar afwachten, zet ik hem vast op Channel 4
https://www.gpfans.com/en/articles/2578/major-tv-update-for-british-f1-fans-as-channel-4-confirms-2019-deal/
Reputatie 7
Badge +16
Overigens, @Muisbv kan natuurlijk met zijn boot gaan rondvaren voor de Free-To Air kanalen. Met de Digitenne tuner kan hij via Channel 4 in de buurt van Engeland op 14 juli kijken, in Vlaanderen op 1 september naar de VRT en alle races worden ook nog eens live uitgezonden op RTBF in Wallonie. In Duitsland kan hij de tuner uiteraard afstemmen op RTL.
Reputatie 7
Badge +28
RTL Duitsland is gecodeerd via DVB-T. Via de satelliet wel FTA.
Reputatie 7
Badge +16
RTL Duitsland is gecodeerd via DVB-T. Via de satelliet wel FTA.
Ok dank je, sinds DVB-T2 zijn ze idd overgestapt op coderingen. Van RTBF ben ik trouwens ook niet zeker of deze FTA zijn, maar ik vermoed het wel.

edit: ja, RTBF is gratis via DVB-T in Wallonie en Brussel.
Reputatie 7
Badge +28
Aanname Peter? Je kan toch niet iets neerzetten met de suggestie alsof het de waarheid is als je geen research hebt gedaan? En je hebt nota bene de kwalificatie 'beste antwoord' gekregen.



Tot mijn verbazing zag ik dat ik oorspronkelijk het beste antwoord had gegeven????


Fraude..... 😂

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-prive-nl/icon/150x150/c767d757-a960-4f6f-b8a4-8595b8908049.png[/img]
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/335f80f1-7a51-4a93-8ab0-259d7d4813cd_thumb.png[/img]
Je hebt het beste antwoord gegeven op de volgende vraag:
5 uur geleden
[h4]Beantwoord Formule 1[/h4]

Reageer