Beantwoord

Fout in KPN rekening

  • 17 January 2020
  • 11 reacties
  • 162 keer bekeken

@Kpn 

Sinds ik overgestapt ben naar Hussel gaat er iets mis met mijn rekening. Ik heb 3 digitenne kastjes. 1 ervan hoort bij het abonnement en daarnaast betaal je 5 euro per extra kastje. Jullie rekenen nu al 2 maanden echter  5 euro teveel. Abonnment + 3 keer !!! 5 euro. Probleem is al bij jullie bekend, al paar keer aangegeven. Ik vraag mij alleen af of het nu al is opgelost sinds de rekening weer voor de deur staat en we inmiddels al 3 maanden evrder zijn

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 January 2020, 11:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bij hussel hoort er geen enkel kastje bij het abonnement. Hussel is in de basis alleen internet. Als je daarbij tv wilt, moet je voor elk kastje betalen. Er hoort geen enkel kastje "bij het abonnement".

Reputatie 7
Badge +28

@Nieuw signaal digitenne

Het probleem van een te hoge nota bij extra ontvangers bij KPN Hussel is inderdaad al een tijdje bekend. Helaas nog steeds niet opgelost. Bij een aantal klanten worden handmatige correcties uitgevoerd op de nota. 

Bij jou nog niet? Geef dat dan hier even aan. 

Reputatie 7
Badge +28

@Nieuw signaal digitenne 

Ik zie dat het profiel gevuld is, er komt hier vanzelf een moderator langs. 

 

Nee geen correcties uitgevoerd. Ik heb een los digitenne abonnement dus eerste kastje is gratis. Maar van KPN radio stilte. Je kan toch niet maanden lang verkeerde rekeningen sturen. KPN graag reactie of hoe kan ik anders mijn geld terugkrijgen. Kassa benaderen?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Nieuw signaal digitenne, bedankt voor jouw bericht! 

Zoals ik het nu zie heb je KPN Hussel 50Mbits met 3 Digitenne ontvangers. Het is een bekend issue dat het inderdaad fout gaat met de 1e tv-ontvanger. Afgelopen week hebben we dit opnieuw aangegeven, maar ook wij zijn afhankelijk van de achterliggende afdelingen. Hier is het helaas nog steeds wachten op. 

Wel kan ik je beloven, de teveel betaalde kosten ga je hoe dan ook terugkrijgen. Is dit niet automatisch (vanaf het moment dat het opgelost is), dan voer ik het zelf handmatig in. Hopelijk geeft jou dat op dit moment het vertrouwen om nog even geduld te hebben hierin.

Dank KPN voor het antwoord.

Zojuist weer de nieuwe rekening gekregen en het is weer fout. Ik vraag mij ook af of het zo lang zou duren als jullie te weinig rekenen. Ik denk het namelijk niet,

 

Aangezien het nu al de 3e maand is dat het fout gaat en jullie geen zicht op de oplossing hebben wil ik graag de 3 maanden nu terughebben en een handmatige korting van 5 euro per maand als correctie voro de komende maanden zolang het niet is opgelost. Ik begrijp dat jullie dit bij sommige klanten ook doen.

Reputatie 7
Badge +24

Nee geen correcties uitgevoerd. Ik heb een los digitenne abonnement dus eerste kastje is gratis. Maar van KPN radio stilte. Je kan toch niet maanden lang verkeerde rekeningen sturen. KPN graag reactie of hoe kan ik anders mijn geld terugkrijgen. Kassa benaderen?

Met een los digitenne abonnement zou je voor het eerste kastje 17 euro moeten betalen. 

Kijk wat er staat onderin het scherm: 22 euro. Dat is dus 5 euro voor de 2de ontvanger en 17 voor de eerste ontvanger. Of voor het abonnement, tis maar hoe je het noemen wilt…

Als je ook een internet en tv abonnement bij KPN hebt, dan lijkt het me dat je beter af bent als die digitenne kastjes gewoon in dat internet en tv abonnement ingevoegd zitten. Dan hoef je niet die 17 euro te betalen en betaal je in plaats daarvan 5 euro voor dat kastje.

Ik betaal  17 euro abonnment maar ook 5 euro voor de 1e! ontvanger.

Ik heb geen TV van KPN want ik woon in het buitengebied

Reputatie 7
Badge +28

Dit is (zoals eerder geschreven) een bekend probleem. 
 

Susan kan dit handmatig voor jou boeken. Ze komt hier vanzelf weer terug. 

Reputatie 7
Badge +21

@Nieuw signaal digitenne, je hebt twee abonnementen bij ons lopen. 

  • Hussel Internet 50Mbit/s +3 Digitenne ontvangers + vast telefoonnummer + Fox Sports + Sneller internet buitengebied voor € 69,49
  • Digitenne + 2 tv-ontvangers voor € 22,00 per maand (1 ontvanger zonder kosten, 1 voor € 5,00 per maand.


Het klopt dat je onterecht betaald voor één van de 3 ontvangers van je Hussel pakket. Dit moet nog rechtgezet worden. Per 21 november ben je overgestapt op Hussel, waarbij dit met de ontvangers dus fout is gegaan. Ik zie nu dat je Digitenne abonnement op gratis is gezet in plaats van de Digitenne ontvanger nadat je opnieuw contact hebt gehad (via een andere weg) met ons. De precieze afspraak weet ik niet en of dit tijdelijk is, maar dit lijkt me een stuk beter dan gratis de ontvanger krijgen.

Hoorde laatst bij Kassa dat vragen via Twitter sneller werden opgelost. Dus ook vraag daar gesteld en die hebben het zo opgelost.

Reageer