Beantwoord

Foutcode 659

  • 11 May 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn TV ontvanger geeft foutcode (F)659 aan. Zowel op internet als op de website niets over te vinden. Wel alle stappenplannen gevolgd, kabels verwisseld, herstart etc. Alleen zwart beeld, geen menu, geen zenders. Wat betekent deze foutcode? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 May 2020, 16:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marinka130 ,

Ik heb ook nog nooit van deze foutcode gehoord. 

Wat voor type ontvanger heb jij in gebruik? 

 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +28

@Marinka130 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Marinka130, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ook ik heb deze foutcode nog niet eerder gehoord of langs zien komen! Dus je hebt een primeur. Niet een erg leuke begrijp ik, want hierdoor heb je nu geen televisie. Je hebt al aardig wat dingen getest die helaas nog niet hebben geholpen. Kan je daarom jouw Forum profiel aanvullen zodat we je hier zo snel mogelijk mee kunnen helpen? Of laat het even weten als het al opgelost is inmiddels! :wink:

Reputatie 7
Badge +28

@Marinka130 

Wat voor type ontvanger heb jij in gebruik? 

Zou je verder het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reageer