Beantwoord

Foutcode Digitenne

  • 11 May 2019
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Digitenne heeft het een week goed gedaan, nu geeft ie een foutcode E017-0 of E150-0. De antenne-ontvangst is prima. Ook via menu
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 May 2019, 10:07

Bekijk origineel

6 reacties

Even bellen met 08000402 om ontvanger te laten activeren.
Ddank je caesy il ga het proberen
En gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Wil63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Foutcode E0170-0 en E0150-0 geven aan dat er administratief iets niet goed staat bij KPN. Dat kan snel verholpen worden, en ik zie dat je al het telefoonnummer hebt gekregen. Is het gelukt om het te laten activeren via mijn collega?

Zo niet, dan hoor ik het graag. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (waar privé bij staat). Dan help ik je graag verder!
Dankjewel maar het is al opgelost.
Hoe? Is voor anderen ook interessant om te weten. 😉

Reageer