Beantwoord

foutcode digitenne

  • 5 July 2020
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

foutcode E016 op mijn tv-scherm

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 July 2020, 14:49

Bekijk origineel

5 reacties

Klant no *************

*admin: aangepast i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +28

@Matthijs. 

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Matthijs. Ik kan je helpen als je mij het CAS-nummer geeft. Dit nummer staat onderop de Digitenne ontvanger en begint met 46, 64, 70 of 80. Je mag het nummer achterlaten in je profiel. 
Laat je het in een reactie weten als dit is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +28

@Matthijs. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +17

@Matthijs. We horen helaas niets meer van je, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders horen we het graag. :blush:

Reageer