Beantwoord

Foutcode E033-0

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

 E033-0. Dit is wat ik in beeld krijg heb er 2 besteld 1 voor beneden in 1 x top en boven bij me zoontje en die stopt telkens bij 1,2,3 en dan die fout code hoe kan dat nou heb jij 6/7 x opnieuw netten gezocht 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 December 2019, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Kayne2110 

Dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan wordt het voor je nagekeken. 

Reputatie 7
Badge +20

 E033-0. Dit is wat ik in beeld krijg heb er 2 besteld 1 voor beneden in 1 x top en boven bij me zoontje en die stopt telkens bij 1,2,3 en dan die fout code hoe kan dat nou heb jij 6/7 x opnieuw netten gezocht 

Hi @Kayne2110 Ik help je daar graag verder bij. Wil je dan inderdaad je gegevens invullen op je Forum Profiel, zoals Noordzee je al vroeg? Dan kijk ik mee! 

Reputatie 7
Badge +21

@Kayne2110

Dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID achter te laten op het KPN Forum profiel. Dan wordt het voor je nagekeken. 

Hoi @Kayne2110. Helaas hebben we niet meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Mocht je onze hulp toch nog nodig hebben, dan horen we dat graag van je.:relaxed:

Reageer