Beantwoord

Fox Sports 3 veranderd in AT5 op Digitenne

  • 3 March 2019
  • 3 reacties
  • 815 keer bekeken

Tv is weer op de wedstrijd gesprongen
Ik zit net AZ - Fortuna te kijken op Fox Sports 2 en ineens veranderd de wedstrijd in AT5. Aangezien ik een abonnement heb op FOX Sports eredivisie zou dit toch niet moeten gebeuren?
Kan ik hier iets aan doen of is er iets bij jullie fout gegaan?

Mvg,

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 March 2019, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

inderdaadgebeurt herhaaldelijk waardeloos dat licht aan de kpn ik ga maar eens kijken voor wat anders. want hier word je niet goed van.
Reputatie 7
Hallo @Tom.as, welkom op het forum! Als je middenin een wedstrijd zit kan ik me voorstellen dat je niet blij wordt van zo'n plotselinge zenderwijziging. In de avonduren wordt AT5 uitgezonden op deze zender, als er geen wedstrijden zijn volgens de programmering van Fox. Het kan zijn dat daarin iets niet helemaal goed gegaan is, waardoor je een deel van de wedstrijd moest missen.
Behalve Fox en AT5 wordt dat kanaal door nog meer zenders gedeeld als er geen wedstrijden zijn. Op de Digitenne website wordt dit onderaan toegelicht.
Fox Sports 3 is niet eens beschikbaar op Digitenne. Ik denk dat Fox Sports 2 (wat idd vh 3 was) bedoeld wordt. Helaas staat soms de 'timer' niet goed.
De wedstrijd was op een later moment in tijd verplaatst en daardoor ook op F.S. 2. Er had op die tijd normaliter geen live wedstrijd geweest op F.S. 2. Helaas houdt de 'timer' er ook geen rekening mee kennelijk.