Beantwoord

Geen Digitenne signaal, is mijn antenne defect?

  • 11 October 2023
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Van de ene dag op de andere geen digitenne signaal meer; heeft altijd goed gewerkt. Alles geprobeerd, stekker erin en eruit, wizard helemaal doorgelopen. Signaalsterkte blijft 0. Antenne is Funke v3 (is een andere dan de Funke die bij de wizard getoond wordt). Een lampje op de antenne dat zou moeten branden is niet te zien. Als ontvanger wordt opgestart, laat hij eerst “good” zien (zodat het lijkt of er ontvangst is), maar na luttele seconden: “geen digitenne signaal”. Antenne wellicht kaduuk?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 October 2023, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @vankastjenaarmuur ,

De antenne lijkt stuk. Daarnaast is de antenne behoorlijk verouderd. 

Een moderator wil jou graag (gratis) een nieuwe antenne sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Forum profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens. Wacht vol spanning af.

Reputatie 7
Badge +28

Het kan enkele dagen duren, maar je komt vanzelf aan de beurt. 

Duurt dat jou te lang? Bel dan met 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @vankastjenaarmuur. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw antenne defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist een nieuwe antenne voor je aangevraagd. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?

Nieuwe antenne gekregen, geïnstalleerd, en ik heb weer tv!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je weer tv kan kijken! 😊