Beantwoord

Geen Digitenne signaal meer

  • 31 May 2021
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Sinds enige tijd stoorde onze ontvanger al terwijl we 100% signaal hebben. Gister avond stopte ineens de ontvangst en sinds die tijd werkt het systeem niet meer. Stekker eruit, andere antenne’s andere antenne kabels, geen foutmeldingen, alle instellingen staan goed, fabrieksreset uitgevoerd, helemaal niets werkt. Is er een storing ergens of is mijn ontvanger gewoon kaduuk? Het is een drama om iemand bij kpn te spreken te krijgen. Is er iemand dienen verder kan helpen? Gr Machiel

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 May 2021, 18:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mahiel ,

Ga er naar vanuit dat jouw ontvanger kapot is en vervangen moet worden. Het snelste is om te bellen met 0800-0402. Dit nummer is vanavond open tot 20.00 en anders morgenochtend weer vanaf 8.00.

Je kunt ook via het forum worden geholpen. 

Een moderator wil graag de omwisseling voor jou regelen.. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Dank je wel! Dat wordt helaas wel na volgend weekend want ik heb de digitenne niet mee naar huis genomen. Alvast bedankt voor je moeite, ik kom er op terug!

Reputatie 7
Badge +28

Vul dan wel alvast jouw forumprofiel (zie hierboven), want dan kan een moderator alvast de omruiling in gang zetten.  

Hoi @Mahiel . Ik heb nog geen gegevens van jou.

Mocht je willen dat ik je verder help, kun je dan je profiel aanvullen, zoals @Noordzee  aangeeft?

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin_ 

Ik vermoed dat het profiel inmiddels gevuld is.

Ja dat klopt!

Reputatie 7
Badge +28

Top, Erwin gaat dan de omruiling voor jou regelen. 

@Mahiel : ik heb nog een mobiel nummer van je nodig ( daar gaan de sms’jes met logistieke info naartoe). Kun jij die ook in je profiel zetten en mij een seintje geven?

Done! Bedankt voor je moeite!

Gelukt. Als het goed is krijg je straks een SMS met logistieke informatie. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten.