Beantwoord

Geen Digitenne signaal op de tv

  • 25 September 2020
  • 27 reacties
  • 355 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Het hooft loop mij even om, ik krijg het even niet voor elkaar op de Digitenne signaal op de tv te krijgen.

Alles loopt mis met de verhuizing.

Mijn vrouw wil graag tv kijken.

We hebben de Tv model tx32c4e en weet dus even niet hoe ik het signaal van de Digitenne zichtbaar te krijgen op het toestel.

Ik heb nu voor stad groningen de frequenties nodig, en het Netwerk ID geloof ik.

 

Met een vriendelijke groet,

JJ&A

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 September 2020, 06:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Is het ook mogelijk via ons mobiel  internet Digitenne te ontvangen, betalen doen we al, de ontvangst kan dan haast niet beter.


Komt er niet ergens een tv of telefoonlijn uit de muur?

Want dat lijkt me het makkelijkste: een kastje bij de tv en via de afstandsbediening schakelen. Beter dan het gepruts met een mobiel

Bedankt voor jullie reacties.

Dit is wat bij ons uit de muur komt.

Een Tv nog iets met schroefdraad aansluiting, we hebben wel signaal op het contact, radio is normaal te ontvangen, ik vraag me af met de Tv anders instellen of we ook Tv signaal hebben.

 

 

Ik denk dat hier een techneut meer over kan zeggen. Ik zie iets van een telefoonstekker maar er is ook iets wat op kabel lijkt zou ik zeggen.

Ik had zelf een kabel (ziggo) uit de muur komen en als er zenders op zitten dan zijn dat zender in digitaal formaat. Kan zijn dat als je een nieuwere tv hebt dat die dat kan ontvangen, DVB-C heet dat formaat. Moet er wel toevallig signaal op staan, dat kan. Moet er misschien nog wel wat ingesteld worden:

https://community.ziggo.nl/van-analoog-naar-digitaal-257/welke-frequentie-heb-ik-nodig-om-digitale-kabel-tv-in-te-stellen-46463

 

Maar ik zou zeggen, er komen kabels uit de muur, er moet keuze zijn om televisie aan te schaffen. Daar moet een tv boer voor beschikbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +15

@JJenA Ik heb je gegevens er nog even bij gepakt, en als het juiste adres in Groningen ondertussen bij ons bekend is dan is hier ook internet en tv mogelijk van KPN. Er lijkt inderdaad ook een coax aansluiting te zitten.Â