Beantwoord

Geen Fox Sports op nieuwe ontvanger Digitenne

  • 9 March 2019
  • 11 reacties
  • 1067 keer bekeken

Ik krijg sinds deze week geen Foxsport 1 meer binnen via de nieuwe ontvanger, deze heeft de afgelopen weken prima gewerkt. Ik heb een Normaal KPN compleet incl Foxsport abonnement, en als extra digitenne, als dit een verandering blijkt te zijn, waardoor ik via digitenne geen Foxsport 1 meer kan ontvangen, dan komen ze linearecta terug naar Kpn

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 March 2019, 08:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Locodomima, welkom terug! Dit moet zeker op te lossen zijn. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en daarnaast in de persoonlijke opmerkingen je CAS ID vermelden? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik ga voor je aan de slag.
wat is een CAS ID
Reputatie 7
Badge +30
Het CAS ID is het identieke nummer van de ontvanger en staat op de sticker onderop de ontvanger!
**

Admin: CAS ID verwijderd en opgeslagen in je profiel
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Wil je eens volgende stappen in je ontvanger doorlopen?

Druk op Menu
Ga naar 'abonnement status' en druk op OK
Op de 4e en 5e regel staat of het basis pakket en FoxSport Eredivisie Pakket actief staan.
Op de 5e regel staat of je op inactief bent gezet in verband met een betaling achterstand.

Mocht het op actief staan, maar zie je het niet, wil je dan je ontvanger nog eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het dan wel weer werkt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, werkt het inmiddels? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.
ikben momenteel niet thuis, maar ga het zeker proberen, betalingsachterstand zeker niet,
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal prima! Laat het t.z.t. maar weten of ik nog iets voor je kan doen 🙂
wij hebben een basis abonnement met Digitenne op de camping, zelfde probleem met nieuwe kastje, menu doorgelopen,foxsport staat niet actief-en geen betalings achterstand
Reputatie 7
Badge +28
@Divaatje

Als je alleen een basis-abonnement hebt op Digitenne, dan zit daar geen Fox-Sport 1 bij. Je kunt een aanvullend pakket erbij nemen voor Fox Sport 1 en Fox Sport 2.

Heb je dit aanvullend pakket ook bij KPN afgenomen?
Reputatie 7
Badge +25
En als het antwoord op de vraag van Noordzee "ja" is, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en daarnaast in de persoonlijke opmerkingen je CAS ID vermelden?