Beantwoord

Geen voetbal op kanaal 25 vanavond13-2 [klopt, deze is op 26]

  • 13 February 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Zit ik weer naar at5 te kijken. Daar betaal ik toch niet voor? Ga dit eens als de wiedeweer oplossen, want dit is gewoon associaal. Geen smoesjes, gewoon oplossen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 February 2020, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Edwinvv 

Dit keer kun je schakelen naar kanaal 26.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Edwin, welkom op het forum! De wedstrijd is vanavond te zien op het open Fox Sports kanaal op nummer 26.

Daarom schakelt kanaal 25 niet over, omdat we anders de wedstrijd dubbel zouden uitzenden.

Reputatie 7
Badge +28

@Erik_ 

Dat is een mooie bijkomstigheid, maar ik ben niet overtuigd dat degene die de schakelknop bedient vanwege deze reden heeft besloten om naar AT5 te schakelen. 
 

 

Thanks. Is mij ook prima!

Reputatie 7
Badge +28

Er wordt nu van dit weekend een proef gedaan : 

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen.