Beantwoord

heb apparatuur niet tijdig kunnen retourneren uit Corona(verzorgingstehuis)flat van mijn oom

  • 11 June 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Badge

ls ik was vergeten jullie tijdig te waarschuwen; 14 april kwam het verzoek voor retournering van de apparatuur (digitenne of internet, dat weet ik niet) in de brievenbus van de flat van mijn (inmiddels verhuisde) stokoude oom; ik woon daar zelf niet. Ik ben vergeten om jullie tijdig te informeren over het feit dat ik die flat niet in kon, wegens Corona. Dus heb ik  de doos (exeption of Exerpta of Experioon of zoiets) pas gister kunnen retourneren. Graag toch het geld retour!! en graag even een bevestiging dat jullie dit mailtje ontvingen

(...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 June 2020, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @carolen, welkom op het forum, maak je geen zorgen :) Dank voor de track en trace. Ik zie dat we het pakketje morgen binnen gaan krijgen, dus dat komt helemaal in orde.

Je hebt het verder over geld retour, wat bedoel je daarmee? De apparatuur had je oom gratis in bruikleen, dus daar is geen borg of iets dergelijks voor die we moeten terugbetalen. Als je het hebt over het abonnement in z'n geheel, op de slotfactuur worden alle eventueel teveel betaalde kosten weer teruggestort. Dit kan, afhankelijk van wat voor het abonnement het was tot twee maanden duren. Als je wilt kan ik hier even verder naar kijken. Maar dan heb ik wat aanvullende gegevens nodig. Zou je dan, in je forumprofiel, ook postcode en huisnummer en de naam van je oom willen plaatsen? Dit mag in het veld persoonlijke opmerking, waar we ook de andere privégegevens hebben neergezet. 

Badge

~Ha Erik veel dank voor je inspanning; ik heb mijn pers. pagina aangevuld met de door jou gevraagde gegevens. Fijn als je nog even bericht of je t zo hebt kunnen uitzoeken! hgr, cs

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @carolen, welkom op het forum, maak je geen zorgen :) Dank voor de track en trace. Ik zie dat we het pakketje morgen binnen gaan krijgen, dus dat komt helemaal in orde.

Je hebt het verder over geld retour, wat bedoel je daarmee? De apparatuur had je oom gratis in bruikleen, dus daar is geen borg of iets dergelijks voor die we moeten terugbetalen. Als je het hebt over het abonnement in z'n geheel, op de slotfactuur worden alle eventueel teveel betaalde kosten weer teruggestort. Dit kan, afhankelijk van wat voor het abonnement het was tot twee maanden duren. 

 

Dank je, Carolien. Ik heb er gelijke even naar gekeken en alles is al afgerond wat betreft de financiën. De opzegging is per 25 april ingegaan. Ik zie dat we dit ook al gelijk op de factuur van 3 april verwerkt hebben. Deze factuur is ook per e-mail naar jou verzonden. Daarop zie je dat de abonnementskosten tot en met 24 april in rekening zijn gebracht. Daarna zijn er geen verdere facturen geweest. Wat apparatuur betreft is er geen aparte huur of iets dergelijks, dat zat allemaal inbegrepen in het abonnement en is dus ook per 25 april stopgezet. 

Badge

nogmaals dank Erik! hgr, cs