vorige week dinsdag 1,5 uur aan de telefoon gezeten en van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk toch maar via internet 2 bestellingen gedaan. Beide zijn bevestigd via de e-mail . Binnen 3 dagen zou het geleverd worden.
Gisteren een e-mail gestuurd met de vraag of ik een status update kan krijgen.
we zijn een week verser en ben maar is gaan bellen. De afdeling digitenne zajelijk is telefonisch niet bereikbaar blijkt. Vandaag weer anderhalf uur rond gebeld en doorverbonden. Van zakelijk naar klein zakelijk en weer terug. Niemand blijkt dit te kunnen regelen !!!!
echt ronduit belachelijk. Morgen nog maar is een poging doen. Wat een aanfluiting KPN. Jullie zouden je kapot moeten schamen
zo dat is er uit.
groeten Mark
Beste antwoord door Alex_P
Hi Mark, welkom op het forum. Wat een nare ervaring zo te lezen. Ik help je in ieder geval graag op weg. Begrijp ik het goed dat je nu 2 losse bestellingen hebt geplaatst? Ik heb namelijk het vermoeden dat je nu 2 bestellingen als consumentenproduct hebt geplaatst. Mag ik overigens vragen waarom je deze 2 aansluitingen zakelijk wilt hebben? Zakelijk wordt voornamelijk gedaan bij campings, hotels etc. waarbij er veel aansluitingen nodig zijn. Mocht je dit zakelijk hebben gedaan dan kun je ze rechtstreeks e-mailen via digitenne-zakelijk@kpn.com, of hier je gegevens invullen zodat ze je kunnen bellen. Ik heb hier namelijk geen toegang tot, het zakelijk forum kun je hier vinden.
Ik kijk wel graag voor je na of je nu per abuis 2 bestellingen als consument hebt geplaatst. Zou je je profiel ook aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kijk ik dit controleren. 🙂
Bekijk origineel
Ik kijk wel graag voor je na of je nu per abuis 2 bestellingen als consument hebt geplaatst. Zou je je profiel ook aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kijk ik dit controleren. 🙂