Ik krijg bovengenoemde foutcode op alle niet NPO zenders.
Ik weet eigenlijk niet of dit ooit gewerkt heeft met de nieuwe ontvanger
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk krijg bovengenoemde foutcode op alle niet NPO zenders.
Ik weet eigenlijk niet of dit ooit gewerkt heeft met de nieuwe ontvanger
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Dan heb je een activatie gemist. Dat kan alsnog geregeld worden.Â
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â
Het staat in mijn profiel
Welkom
Inderdaad weer beeld op alle zenders! Dank voor jullie snelle actie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.