Beantwoord

Ik ontvang AT5 in plaats van ESPN

  • 3 March 2024
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik heb digitenne met espn compleet. 
nu wil ik de warriors gaan kijken op espn 2, kan ik alleen maar at5 ontvangen op espn 2. 
Hier betaal ik toch niet voor? 
Ik woon in Enschede, wat moet ik met at5

icon

Beste antwoord door PeterG 3 March 2024, 22:36

Bekijk origineel

4 reacties

Ja, dat is vreemd, die doorgifte van AT5, maar dat is al lang zo, altijd al voor zo ver ik weet, wat daar de gedachte achter is dat vraag ik me ook af.

Maar, en / of ze schakelen niet op de juiste tijd over, ook dat is al vaker besproken hier.

Even afwachten op reactie’s van mensen die er meer van weten.

Espn 2 is er op Digitenne alleen met live voetbal. Eredivisie en KKD, is de afspraak tussen espn en kpn.

Het is nooit anders geweest.

Van de site voor Digitenne:

De uitbreiding van je standaard abonnement met ESPN 2 en 3 is maandelijks opzegbaar, zo zit je nergens aan vast. Wanneer het seizoen is afgelopen, kun je dus ook gemakkelijk jouw abonnement stopzetten. Voor slechts €9,99 per maand zit je voortaan eerste rang bij alle voetbalwedstrijden

ESPN via Digitenne is gericht op voetbal

Het meeste op espn is ook voetbal.

dat is ook mijn probleem niet.

Het gaat mij er om dat ik betaal voor espn en dat ik wordt opgezadeld met at5. 
Wat heb ik aan at5 op een zender waar ik extra voor betaal.

Ik heb wel vaker basketbal gekeken via espn, maar dan zal dit waarschijnlijk op 1 of 3 zijn geweest. 
Het vervelende is dat dit nu al weken op espn 2 is en kpn ervoor kiest om at5 uit te zenden 

 

en kpn ervoor kiest om at5 uit te zenden

Nogmaals, het is niet kpn die daarvoor kiest. Volgens de overeenkomst wordt er alleen live voetbal Ere en KKD doorgegeven op kanaal 25.

Je zou espn kunnen aanschrijven of ze het op espn 3 willen programmeren voor de digitenne abonnees. 

Je gaat er volgens de voorwaarden mee akkoord als je espn digitenne neemt. 

Kun je echt alleen maar digitenne hebben voor tv? Digitenne only is ook nog eens de duurste manier om tv te kijken!

Nu internet van kpn? Waarom daar niet KPN TV bij? Kun je espn compleet nemen. Dan heb je ook espn 4 erbij. En toegang tot espn watch, met extre online kanalen.

Reageer