Vraag

Ik wacht al meer dan een jaar op mijn geld terug

  • 17 December 2021
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb vorig jaar een Digitenne abonnement aansgeschaft. klantnummer 9*****.

 

Omdat ik hier totaal geen bereik had heb ik direct alles teruggestuurd en heb het opgezegd. Ik heb daar ook een bevestiging van gekregen. Na een maand heb ik gebeld dat er toch geld was afgeschreven. (48 euro). Er werd me telefonisch gezegd dat ik mijn geld zeker terug zou krijgen. Ik moest geduld hebben.

Meer dan een jaar later is mijn geld nog niet terugbetaald. De klantenservice gebeld en ik krijg mijn geld niet terug. Dit voelt als oplichting.

Waarom krijg ik mijn geld niet terug?

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Harriet Zuidervaart Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang wacht op je geld. Ik ben voor je aan het uitzoeken hoe dit zit en wat ik voor je kan betekenen. 

Ik heb hiervoor contact gezocht met mijn collega's van facturatie. Zodra ik terugkoppeling van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten. 

Dank je wel Rutger, Ik hoop dat het lukt. Heb je voldoende informatie zo?

Met vriendelijke groet,

Harriët Zuidervaart

 

Reputatie 7
Badge +15

@Harriet Zuidervaart Ik heb zo inderdaad voldoende gegevens. 

Ik heb het uitgezocht en ik zie inderdaad dat je tijdig geannuleerd hebt, je had dit geld dus al terug moeten ontvangen. 

Mijn collega's hebben het te vergoeden bedrag gecrediteerd, dit zal worden uitbetaald op het destijds bij ons bekende rekeningnummer. Over het algemeen gebeurt dit binnen 14 dagen. 

Excuses voor deze situatie! 

Dank je wel Rutger, ik ben blij dat ik via deze manier mijn geld wel terug krijg.

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +15

@Harriet Zuidervaart Heb je de terugbetaling ondertussen mogen ontvangen?