Beantwoord

Ingebouwde Digitenne doet het niet meer

  • 1 August 2021
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Reputatie 1

Beste.

Mijn dochter heeft digitenne op zolder en heeft een ingebouwde digitenne in haar tv.

 

Nu is het geval dat ze is verhuisd en ik wil graag digitenne op zolder blijven kijken. 

Het kastje wat ik nu heb doet het niet.

Heb nog zo'n oude zilverkleurige 

Kan ik deze omruilen?

 

Mvg Mario 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 August 2021, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mario50 ,

Dat kastje wat je nu hebt is verouderd en gaat het nooit meer doen. Tegenwoordig heeft KPN andere ontvangers. Je kunt jouw oude kastje inleveren bij de Gemeente of wellicht een elektronicawinkel. Een MediaMarkt heeft daar vaak een retourbak voor staan in de winkel. Dan wordt jouw oude ontvanger milieuverantwoordelijk gerecycled. Opsturen naar KPN is ook nog een mogelijkheid. Het gratis retouradres : 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Wat betreft een nieuwe ontvanger : 

Ik ga er even vanuit dat je al KPN-klant bent. Je kunt dan via Mijn KPN een Digitenne-ontvanger erbij bestellen. Als je beneden al interactieve TV hebt van KPN, dan kost het je maar 5 euro per maand. 

 

Ben je nog geen KPN-klant? Dan kun je een Digitenne-ontvanger bestellen via deze website : https://digitenne.kpn.com

Voor Digitenne-only (dus zonder Interactieve TV) betaal je 18 euro per maand.

 

Een alternatief voor een bestelling via internet is bellen met KPN. Dat kan morgen weer vanaf 8.00 via 0800-0402. 

 

 

Reputatie 1

Oke omruilen kan niet denk je,zonder extra kosten.

Het is omruilen niet een extra kastje 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, tegenwoordig kun je alleen nog maar een ontvanger huren van KPN. 

Digitenne kijken kost je dus altijd minimaal 5 euro per maand. 

Maar zoals in mijn eerdere bericht beschreven, wil KPN jouw oude ontvanger wel innemen.