Beantwoord

Insteekkaart Digitenne

  • 8 May 2019
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

ik heb inmiddels interactief tv en had nog een insteek kaart voor digitenne in de tv van mijn zoon die is inmiddels verhuist en heeft de kaart meegenomen en hij heeft inmiddels nu ook een nieuwe tv en interactief tv en de kaart ????????
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 May 2019, 09:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Roel1959 , welkom.

Je vraag is niet helemaal duidelijk. De oude interactieve kaart is inmiddels niet meer te gebruiken en mag dus weg. Is dat een goed antwoord?
Reputatie 7
Badge +28
Maar om nou die insteekkaart zo maar weg te gooien, vind ik ook wel een dingetje...... Je weet maar nooit of deze insteekkaarten in de toekomst nog is bruikbaar worden.

Zelf zou ik die insteekkaart ergens opbergen. Zo groot is die niet.
Reputatie 7
Badge +16
Maar om nou die insteekkaart zo maar weg te gooien, vind ik ook wel een dingetje...... Je weet maar nooit of deze insteekkaarten in de toekomst nog is bruikbaar worden.

Zelf zou ik die insteekkaart ergens opbergen. Zo groot is die niet.

Ik heb hem weggedaan, als er al een systeem terug komt dan is het met een CI+ module.
Reputatie 7
Badge +28
KPN schrijft zelf dat er in de toekomst mogelijk weer een insteekkaart gaat komen. Ik moet dat nog zien, maar ik zou - totdat er verteld wordt dat er nooit meer ontvangst met een insteekkaart mogelijk wordt gemaakt - de oude insteekkaart niet weggooien.

Het kan altijd zo zijn dat er in de toekomst een tweede codering erbij wordt geplaatst, hoe onwaarschijnlijk het ook is.

Het zal je maar gebeuren, dat je dadelijk weer een nieuwe moeten kopen!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Roel1959, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik ben een beetje aan het zoeken wat je nu precies bedoelt. Ben je de insteekkaart nu kwijt, of heb je hem niet meer nodig en wil je hem laten verwijderen uit het abonnement?

Wat betreft interactieve televisie, dat kan niet op een ander adres gebruikt worden dan het adres waar het abonnement op geregistreerd staat.

Zou je jouw vraag kunnen specificeren? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Roel1959, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan ik je nog helpen, dan hoor ik graag wat je vraag precies is! 😉
Reputatie 7
Badge +28
En @Roel1959

Heb je inmiddels een goed plekje gevonden voor de insteekkaart?
Of heb je nog andere vragen aan ons?

Reageer