Beantwoord

Is de prijs van Digitenne €18 i.p.v. €5?

  • 28 December 2023
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb enige tijd digitenne gehad, echter is dat 2 jaar geleden. Inmiddels heb ik daar weer behoefte aan alleen zie ik nergens de prijs van €5 per maand voorbij komen. Moet ik 2 KPN iTV ontvangers hebben om in aanmerking te komen voor digitenne à €5 per maand?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 December 2023, 10:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @van Selm ,

Heb je minimaal één KPN-TV-ontvanger? Dan betaal je vijf euro per maand voor Digitenne. Als het goed is, kun je via MijnKPN een Digitenne-ontvanger aanvragen. Lukt dat niet? Bel dan met 0800-0402 of stap naar een KPN-winkel. 
 

Achttien euro is de prijs voor klanten die geen KPN-TV afnemen. 

Als je KPN interactieve TV hebt met minimaal 1 ontvanger hebt kun je voor de 2de ontvanger een Digitenne aanvragen. Dan is 't € 5. 

Dit kan dan alleen via 0800-0402 of via je MijnKPN. Daar dan 'digitenne’ met 1 verhogen (is nu 0). Er wordt dan vanzelf een setje toegestuurd: ontvanger zxv7200 + afstandsbediening + antenne.

Als je geen interactieve tv van kpn hebt is het inderdaad € 18.

Reputatie 2

Bedankt voor de toelichting! Ik heb in Mijn KPN de TV opties afgestruind maar ik kon niets vinden over het aanvragen van digitenne voor bestaande klanten. Zodra ik het nodig heb zal ik wel even bellen. 

 

Hmmm…..

MijnKPN - Producten - Thuis - middelste kolom onderaan: Extra opties voor TV aanpassen.

Daar staat bij mij ook digitenne bij.

Het kan ook via onderstaande link:

https://digitenne.kpn.com/

@PeterG en @van Selm 

FF gekeken @Nomen Nominandum .

Maar volgens mij kun je daar alleen een los digitenne abonnement nemen. En dáárbij extra ontvangers.

Hier gaat het om de eerste digitenne als extra ontvanger. Dat kan niet via digitenne.kpn.com volgens mij.

Dat kon eerder wel @PeterG , nu zie ik ook staan, dat als je al TV van KPN hebt, je dit aan kunt vragen in MIjnKPN of de app @van Selm 

Andere link gevonden voor @van Selm om digitenne aan te vragen als je al iTV hebt ( @Nomen Nominandum )

https://digitenne.kpn.com/itv/ 

Oeps. Dan moet je dus inloggen op MijnKPN….

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor de toelichting! Ik heb in Mijn KPN de TV opties afgestruind maar ik kon niets vinden over het aanvragen van digitenne voor bestaande klanten. Zodra ik het nodig heb zal ik wel even bellen. 

 

Hmmm…..

MijnKPN - Producten - Thuis - middelste kolom onderaan: Extra opties voor TV aanpassen.

Daar staat bij mij ook digitenne bij.

Graag gedaan @van Selm 👍,

Bij mij lukt het wel via MijnKPN, maar telefonisch via 0800-0402 of in de winkel is het ook zo geregeld. 
 

Regel je het in de winkel? Dan heb je kans dat je direct een ontvanger meekrijgt. Regelmatig hebben winkels een ontvanger op voorraad. 

Reageer