Beantwoord

Kanaal 22 National Geographic niet zichtbaar

  • 19 June 2023
  • 17 reacties
  • 206 keer bekeken

Kpn meld dat national geografic op kanaal 22 zit , nu dat klop niet want bij mij is er helemaal geen kanaal 22!!!!!

icon

Beste antwoord door PeterG 19 June 2023, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Digitenne neem ik aan. Lastig. Maar dan zou je meer zenders moeten missen. Klopt dat?

Probeer dan eens deze tip

13 MTV 109 Radio 539
14 ESPN 1 114 Arrow Classic Rock
18 TLC 115 BNR NIeuuwsradio
20 BBC One    
21 BBC Two    
22 National Geographic    
24 24 Kitchen    
25 ESPN 2*
ONS / Cartoon Network/AT5
Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Janvdreest. Klopt het dat je Digitenne hebt en heb je het advies van @PeterG hierboven al uitgeprobeerd? We horen graag of het je daarmee is gelukt om National Geographic weer terug te krijgen.

Ik heb het digitenne kasje terug gezet op de fabrieks instellingen zodat er op nieuw gescand wordt   maar het maakt niet uit er is geen kanaal 22 zo simpel is het.

National geographic zit niet in de kanalen van Friesland!!!

Ik heb alle zenders behalve National Geographic.

Ik ga er ook van uit dat ze het weten bij kpn, de zender verdween na de laatste kanaal wijziging.

Ik ga er ook van uit dat ze het weten bij kpn, de zender verdween na de laatste kanaal wijziging.

Die was op 3 januari….

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb het digitenne kasje terug gezet op de fabrieks instellingen zodat er op nieuw gescand wordt   maar het maakt niet uit er is geen kanaal 22 zo simpel is het.

Zet de antenne zo hoog mogelijk en probeer het zenders zoeken (uitgebreid zoeken) met de antenne gericht op Leeuwarden of Spannenburg (als je daar niet te ver vanaf zit.) 

Groningen Friesland het maakt niet uit er is geen kanaal 22. 

Reputatie 7
Badge +28

Niet zoeken op provincie maar Uitgebreid zenders zoeken.  

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb het digitenne kasje terug gezet op de fabrieks instellingen zodat er op nieuw gescand wordt   maar het maakt niet uit er is geen kanaal 22 zo simpel is het.

Zet de antenne zo hoog mogelijk en probeer het zenders zoeken (uitgebreid zoeken) met de antenne gericht op Leeuwarden of Spannenburg (als je daar niet te ver vanaf zit.) 

Niet zoeken op provincie maar Uitgebreid zenders zoeken.  

@Janvdreest 

Is het nu gelukt? 

Ik ontvang ook geen nationale Geographic en ik heb 100% ontvangst.. bij het zoeken staat hij er wel tussen Maar wordt niet in het scherm aangegeven

PS Ik zoek op uitgebreid zoeken

Reputatie 7
Badge +28

Speciaal even de TV aangezet. Hier geen problemen met de ontvangst van National Geographic op kanaal 22. 

 

Zet de antenne zo hoog mogelijk en probeer het zenders zoeken (uitgebreid zoeken) met de antenne gericht op Leeuwarden of Spannenburg (als je daar niet te ver vanaf zit.) 

 

Na een paar keer opnieuw scannen is er nog meer in de war na uitgebreid scannen zijn de kanalen 004 005 006 007 008 en 009 weg die zitten op 201 202 en ga zo door kanaal 22 is er helemaal niet het gaat van 21 naar 23. Ik weet hoe het werkt ik heb al 15 jaar digitenne op de boot en we voeren door heel Nederland dus het was steeds op nieuw zoeken en er waren nooit problemen alleen in Lemmer was er geen ontvangst. Er zit een fout in de computer bij KPN of in mijn rebox!!!!!!

Reputatie 7
Badge +28

@Janvdreest

In een ander topic had iemand precies hetzelfde met de Rebox. Dit is iets van de laatste tijd. 
 

Maar verder werkt/ontvangt de Rebox beter dan  het andere model van KPN, de ZTE ZXV. Er zijn al zat mensen hier op het forum geweest die spijt hadden van het inruilen van hun Rebox. 
 

Misschien wil een moderator eens navragen wat er aan de hand is met de software van de Rebox-ontvangers?
 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Janvdreest Het wordt er niet beter op lees ik, dat is niet fijn. Ik heb niets gezien of gehoord over dat er iets aan de hand zou zijn met de Rebox ontvangers of software. Daarom ben ik benieuwd: wat gebeurt er als je jouw Rebox ontvanger reset? En daarna opnieuw de zenders uitgebreid gaat zoeken? En hoe zit het met de signaalsterkte?