Beantwoord

klacht digitenne. Ik ben echt zo boos en doodongelukkig met KPN

  • 28 October 2020
  • 47 reacties
  • 900 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 2

Haha, ga ik doen!!

Vodafone mobiel contracten moeten verlengd. Stuk of 8 nummers denk ik. Ook zakelijk. Bij wie moet/mag in zijn.

We zijn samen nu zo lekker bezig dat ik zeker bereid ben ook even naar kpn te kijken.

Reputatie 7
Badge +28

Voor deze vraag kun je misschien beter even een nieuw topic aanmaken. Dan blijft het forum fijn overzichtelijk. Wil je dat doen? Dan wordt je in dat topic ook vast goed geholpen.

Reputatie 7
Badge +20

Haha, ga ik doen!!

Vodafone mobiel contracten moeten verlengd. Stuk of 8 nummers denk ik. Ook zakelijk. Bij wie moet/mag in zijn.

We zijn samen nu zo lekker bezig dat ik zeker bereid ben ook even naar kpn te kijken.

Wat fijn dat je weer over ons te spreken bent @Wim Verheul :blush:

Via het forum kunnen we geen nieuwe bestellingen plaatsen dus ik kan je hier zelf niet mee verder helpen. Ik zal je echter een privébericht sturen zodat we daar je wensen kunnen bespreken en dan kan ik kijken hoe we je zo goed mogelijk op weg kunnen helpen!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @Wim Verheul ,

Laat je komende week nog even weten hoe de nieuwe buitenantenne werkt? 

@Wim Verheul 

Hoe werkt de nieuwe buitenantenne? 

Heb je nu goed beeld op alle zenders? 

 

Reputatie 2

haha, dank Noordzee, maar de wet van Murphy is hier ook van toepassing. Ik kreeg een nieuwe binnenantenne…. Zou werkelijk graag alsnog de buitenantenne ontvangen en testen.

Reputatie 7
Badge +28

OK, @Maja_  zou dan alleen nog maar de buitenmontageset na kunnen sturen : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 

 

Reputatie 2

ah, ik had niet in de gaten dat de antenne dan identiek was, maar heel heel erg graag, dank!!

 

Reputatie 7
Badge +20

Het verschil zit 'm er inderdaad in dat je de antenne ‘waterdicht’ maakt met de montage set wat wel zo handig is al je hem buiten niet kwijt kunt op een plek waar hij droog staat. Als je hem wél buiten kwijt kunt op een plek waar hij onderdak staat zou je hem daar ook zonder de beugel al kunnen neerzetten om te testen :slight_smile:

Als je dan een verschil bemerkt, krijg je de beugel van mij :wink: Normaal gesproken kosten ze €9,50 en ik zal het niet hard kunnen maken om er kosteloos 1 te versturen als niet zeker is dat het een verschil gaat maken. Hoop dus dat het testen zonder beugel gaat lukken! (desnoods bij droog weer even een poosje buiten op de vensterbank zetten om te kijken of je verschil merkt?)

Reputatie 7
Badge +28

Het tweede grote voordeel van de buitenmontageset is de tien meter lange dikkere coax-kabel.

Reputatie 2

top! graag! ga ik kijken wat dat aan extra signaal oplevert. Nog even en kpn heeft weer een erg tevreden klant :-)

Reputatie 7
Badge +28

@Maja_ @Wim Verheul 

Juist die 10 meter kabel en de beugel zorgen voor een winst in het signaal. Je kunt de antenne nu hoger plaatsen en door die beugel staat de antenne stevig vast. Hierbij een foto van mijn antenne : 

 

Reputatie 2

top!! wordt die nu alsnog toegezonden of moet ik nog iets doen??

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Daar gaat Maja over. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Maja_ ,

Weet je al of je de buitenmontageset wilt opsturen naar Wim Verheul? 

Reputatie 7
Badge +28

OK, @Maja_  zou dan alleen nog maar de buitenmontageset na kunnen sturen : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 

 

@Wim Verheul 

Ik vermoed dat @Maja_  een paar dagen vrij is. Je kunt deze set ook zelf bestellen. Als het gaat werken, dan gaat Maja dat vast daarna voor jou vergoeden. (Want dat had ze beloofd...) 

 

Als je dan een verschil bemerkt, krijg je de beugel van mij :wink: Normaal gesproken kosten ze €9,50 en ik zal het niet hard kunnen maken om er kosteloos 1 te versturen als niet zeker is dat het een verschil gaat maken. Hoop dus dat het testen zonder beugel gaat lukken! (desnoods bij droog weer even een poosje buiten op de vensterbank zetten om te kijken of je verschil merkt?)

 

Reputatie 7
Badge +20

top! graag! ga ik kijken wat dat aan extra signaal oplevert. Nog even en kpn heeft weer een erg tevreden klant :-)

Hi Wim, heb je al getest en levert het een beter signaal op? Zoja, dan stuur ik een beugel jouw kant op :blush:

Reputatie 7
Badge +28

@Wim Verheul 

Heb je al getest of je buiten een beter signaal krijgt? Want dan stuurt @Maja_ jou daarna een buitenmontageset. 

 

Reputatie 7
Badge +28

top! graag! ga ik kijken wat dat aan extra signaal oplevert. Nog even en kpn heeft weer een erg tevreden klant :-)

@Wim Verheul 

Heb je al getest of je buiten een beter signaal krijgt? Want dan stuurt Maja jou daarna een buitenmontageset. 

Reputatie 7
Badge +28

@Wim Verheul

Heb je al getest of je buiten een beter signaal krijgt? Want dan stuurt Maja jou daarna een buitenmontageset. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord @Wim Verheul dus ik doe de voorzichtige aanname dat je geen verdere hulp nodig hebt. Mocht ik dat bij het verkeerde eind hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!

Het is en blijft goedkope troep en dat voor 18 euro per maand 

Reputatie 7
Badge +28

Het is en blijft goedkope troep en dat voor 18 euro per maand 

Het is maar net wat jij thuis gebruikt. Tegenwoordig bestaat het CI+-module en dat werkt perfect: