Beantwoord

KPN Digitenne foutcode e160

  • 14 May 2020
  • 10 reacties
  • 91 keer bekeken

Badge

CAS-nummer (….)

goedemorgen, ik krijg code E016-0 Wilt u dit voor mij oplossen? Ik hoor graag van u.

Henk

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 May 2020, 16:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HenkBrandjes ,

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @HenkBrandjes Ik ga dat voor je oplossen. Je CAS ID zag ik staan en heb ik even uit zicht gehaald. Je naam, adres en klantnummer kun je, zoals Noordzee al aangeeft, kwijt in je Forum Profiel. Laat je het weten als het er staat? 

Reputatie 7
Badge +28

@Bart_ 

Het CAS-ID-nummer staat nog steeds levensgroot in beeld ! 

 

Badge

Bart, ik heb zoveel mogelijk ingevuld.

Reputatie 7
Badge +28

@HenkBrandjes 

Dan kun je nu  het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor de regio IJmuiden is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger dan op CNN. (niet zappen) Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

@Bart_  zal later vanmiddag vast nog wel het activatiesignaal versturen.  

Reputatie 7
Badge +20

Dag @HenkBrandjes Ik wilde zojuist al het signaal naar je sturen: dat gaat heel snel. Ik kreeg echter een wat vreemde melding. Dit wordt op de achtergrond door enkele slimme techneuten uitgezocht. Het zal dus helaas ietsje langer duren. Je krijgt een update zodra het voor elkaar is. 

Badge

Ik heb bovenstaande gedaan maar heeft tot niets geleid. Nog steeds code E016-0.

ik hoor het wel wat te doen.

Henk

 

Badge

Bart,

Dank je wel.

Badge

Alles foet het weer. Bart dank je wel.

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het weer werkt.👍

Reageer