Beantwoord

KPN maakt verschil tussen klanten. Collega krijgt digitenne gratis en ik niet?

  • 10 June 2021
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Raar, ik heb eenĀ  thuis abbo van 70 euro per maand en een digitenne abbo voor 5 euro per maand al 10 jaar lang, wat schets mijn verbazing een collega wil ook een digi tenne bij zijn abbo en krijgt dit gewoon GRATIS .

Ik dus gebeld en wat denk je , meneer dit is echt niet mogelijk.

Heb ik nu weer net de verkeerde persoon aan de telefoon, of maakt KPN gewoon verschil met zijn klanten, dat is natuurlijk mogelijk maar dan trek ik in ieder geval de stekker eruit

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 June 2021, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Die collega betaalt vast ook 5Ā euro per maand voor zijn Digitenne ontvanger.

Reputatie 6
Badge +7

Ik denk dat jou collega zich vergist. opĀ https://digitenne.kpn.com/itv/ staat dat het Digitenne abonnement gratis is (normaal 18 euro) maar je moet wel 5 euro huur voor het kastje betalen.

Reputatie 7
Badge +28


Bij de huidige abonnementen betaal je vijf euro huur per maand voor een Digitenne-ontvanger.

Los daarvan hebben sommige klanten die alĀ heel lang bij KPN zitten een alles in 1-abonnement waarin twee ontvangers inbegrepen zijn.Ā 

Maar je raad het al, destijds waren die abonnementen duurder dan de alles in 1-abonnementen met maar Ć©Ć©nĀ ontvanger.Ā 
Ā 

MaarĀ voor jou is het het belangrijkste dat jij de juiste prijs betaalt. En vijf euro per maand voor een Digitenne-ontvanger lijkt mij een redelijke prijs.Ā