Beantwoord

Lampje antenne brandt niet meer

  • 25 August 2019
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Nou en dat probleem wat patrick had.dat heb ik dus ook.antenne lampje brand niet en knipperd de hele tijd.
En gebeld voor naar kpn daar zeiden ze dat me tv niet goed werkte. Uh heb een samsung smart tv
Dus daar ligt het echt niet aan hoor

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 August 2019, 19:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goedemiddag @Patrick66 welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als het lampje niet meer brandt, dan ben ik bang dat het probleem ook daar vandaan komt! En in mijn ogen is de enige oplossing dan een nieuwe antenne.. Kan je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wil je daarbij ook aangeven (in een reactie) of je de antenne buiten gebruikt of niet? Dan moet ik namelijk ook een montageset voor buiten meesturen 😉 Ik hoor graag van je!


Dan aan jou hetzelfde verzoek.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @ZEVENAAR, excuses voor mijn late reactie ik was enkele dagen niet aanwezig. Als het lampje niet brandt, dan lijkt het me een duidelijk probleem. Je geeft ook aan dat hij knippert, dat brengt mij weer in verwarring. In welke kleur knippert hij? En kan je aangeven welke antenne je hebt?

Verder zie ik graag jouw Forum profiel ingevuld zien met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!
Reputatie 7
Badge +21
@ZEVENAAR, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog in kan assisteren?

Reageer