Beantwoord

Levering 2e Digitenne tuner verre van vlekkeloos

  • 13 December 2020
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Badge

23 november een extra digitenne ontvanger besteld en snel ontvangen. Ontving alleen 1,2,3 en wat buitenlandse zenders. Inmiddels al 4 of 5 keer  gebeld. de ingangsdatum werd steeds later, maar nog steeds niet alle zenders.  Steeds opnieuw het CAS nummer 4637 668 981 9 doorgegeven. Het kastje was niet aan te melden of zo?

Bij het laatste telefonische contact rond 5 december werd mij verzekerd dat ik een nieuwe ontvanger toegestuurd zou krijgen. Nog niets ontvangen!

Had zo graag in december ook in mijn slaapkamer TV willen kijken….

Wanneer komt dit nu eens goed?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 December 2020, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yowi ,

Tijd voor een activatie! 
 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 
 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. 

Badge

gegevens ingevoerd.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yowi, wat een gedoe zeg met de 2e Digitenne ontvanger, excuus voor hoe dit is verlopen, dit verdient niet echt de schoonheidsprijs  :frowning2:

Ik zie dat je zonet via een andere weg contact met ons hebt gehad en dat die collega de oorzaak heeft gevonden (een annulering in een achterliggend systeem). Daarnaast is er een nieuwe bestelling geplaatst waar je als het goed is inmiddels ook een bevestiging van hebt ontvangen. Daarmee zal je vanaf de 17e eindelijk met 2 ontvangers naar Digitenne kunnen kijken!

Badge

Eindelijk na 4 telefoontjes en een chat! 

Zeker geen schoonheidsprijs en ben ik ook niet gewend van KPN.

Misschien na twee keer telefonisch contact een medewerker erbij roepen die er net iets meer over weet?

We hopen dat het nu dan eindelijk goed komt...net voor de feestdagen.

Reputatie 7
Badge +20

Het gaat nu vast goed komen, mocht je het toch niet helemaal vertrouwen dan mag je hier altijd even een berichtje doen zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Zijn beide ontvangers nu actief @Yowi? Volgens mijn systemen wel, maar ik hoor het graag nog even van jou zelf :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yowi ,

Tijd voor een activatie! 
 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 
 

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. 

@Yowi 

Heb je inmiddels beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien @Yowi dus ik doe de aanname dat het inmiddels gelukt is. Mocht ik me daarin vergissen dan hoor ik het uiteraard graag :slight_smile:

Badge

Ik, was even een weekje weg.

De nieuwe ontvanger doet het gelukkig prima.

Reputatie 7
Badge +20

Top, bedankt dat je het nog even laat weten :blush: