Beantwoord

maandelijkse abbonnementskosten zijn dubbel afgeschreven

  • 19 December 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Badge

Hallo,

Vorige maand hebben jullie op 25 november en op 26 november de maandelijkse abbonementskosten voor kpn digitenne van mijn rekening afgeschreven, dus 2 i.p.v. 1keer.  Dit klopt niet. en de bedragen verschillen ook nog eens van elkaar. Hoe kan dit. en kan dit zo snel mogelijk worden goedgemaakt?          vr.groet,  R. Schoppink. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 27 December 2020, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge

Vorige maand hebben jullie op 25 november en op 26 november het abbonnements bedrag kpn digitenne afgeschreven. Dit klopt niet. hoe kan dit en kan deze fout zo snel mogelijk kunnen worden goedgemaakt. vr gr Rene.

*admin: reactie samengevoegd met eigen topic.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @r.schoppink ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Badge

Oke, heb ik gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @r.schoppink, welkom op ons forum!

Bedankt dat je op aanraden van Noordzee meteen jouw profiel hebt ingevuld, daarmee kan ik meteen aan de slag.

Je hebt bij ons twee abonnementen: 1 Digitenne abonnement voor € 27,99 per maand en 1 Telfort Internet abonnement voor € 28,20 per maand. Van Digitenne ontvang je de factuur rond de 20e van de maand en voor Telfort Internet ontvang je de factuur rond de 23e van de maand. Je zult dan zien dat het automatisch incasso ongeveer rond dezelfde tijd afgeschreven wordt. Bij jou is dat dus op 25 en 26 november geweest. Komen deze bedragen overeen met de bedragen die jij op jouw afschriften ziet?