Beantwoord

mijn basisabonnement is op nee gezet van digitenne

  • 17 November 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Dag,
Ik heb twee digitenne abonnementen en die werkten altijd goed. Nu heb ik op cas-nummer 7014-072-172-4 de status “basis-abonnement” op nee staan terwijl ik er wel voor betaal. Deze digitenneaansluiting heb ik een poosje niet meer gebruikt en ik wilde deze vandaag weer opstarten. Alleen NPO 1,2 en 3 zijn te ontvangen. Graag een oplossing en bij voorbaat dank.

Groeten,
 

icon

Beste antwoord door PeterDigitenne 17 November 2020, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

..ondertussen gelukkig iemand van KPN aan de lijn kunnen krijgen en via een simpele “refresh” is het probleem opgelost. Schijnt vaker te gebeuren als je digitenne een poosje niet gebruikt.

Reputatie 7
Badge +30

Klopt inderdaad, Peter :) Fijn dat het opgelost is!