Beantwoord

mijn dhl pakket met digitenne erin niet ontvangen

  • 18 August 2020
  • 79 reacties
  • 620 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

79 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb zojuist een ander pakketje ontvangen. Dat zal het wel geweest zijn. 

Mijn bestelling is dus niet goed doorgekomen.

Dan zou ik het graag z.s.m. opnieuwe willen bestellen.

 

Reputatie 1
Badge

Hoe kan ik dat gaan doen? 

 

Reputatie 1
Badge

Kan ik ook naar een KPN winkel gaan en het opnieuw bestellen?

Reputatie 7
Badge +22

Kan ik ook naar een KPN winkel gaan en het opnieuw bestellen?

@F.A. van der Veen dat zou wel kunnen, maar wacht even het antwoord van @Erwin_ af. Hij kan het voor jou in orde maken, anders loopt straks alles door elkaar heen. 😉👍🏼

Reputatie 1
Badge

Ja dat snap ik. Maar mn ouders zijn nu een week weg. En duurt ook nog wel een week voordat k het binne heb. Dan hebben hun er weinig meer aan. In hun vakantie. 

Wil het z.s.m. bij hun installeren. 

@F.A. van der Veen . Als er een winkel in de buurt zit is dat de beste optie! Je kunt daar een abonnement afsluiten en de tuner gelijk meekrijgen. Dat scheelt inderdaad een hoop gedoe.

 

Reputatie 1
Badge

Top ga ik dat doen vanmiddag.

Reputatie 1
Badge

Dankjewel👍

Reputatie 7
Badge +22

Zo te zien heeft @Erwin_ al antwoord gegeven. Ik had een terugkoppeling van hem gehad, maar hij heeft jou al voorzien van informatie. :hugging: Hopelijk komt het nu goed. @F.A. van der Veen laat je het weten of het gelukt is? :wink:

Reputatie 1
Badge

Het is gelukt om een bakje mee te krijgen vanuit de winkel. Ben het nu aan het installeren.

Maar ik heb alleen de zenders 1,2,3 en omrop

Zegt dat ik geen abonnement heb voor de andere zenders. Moet dat eerst nog geactiveerd worden?

 

Reputatie 6
Badge +7

Even een uurtje op NPO 1 laten staan, dan zou het activatie signaal door moeten komen.

Reputatie 7
Badge +28

Het is gelukt om een bakje mee te krijgen vanuit de winkel. Ben het nu aan het installeren.

Maar ik heb alleen de zenders 1,2,3 en omrop

Zegt dat ik geen abonnement heb voor de andere zenders. Moet dat eerst nog geactiveerd worden?

 

@F.A. van der Veen

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Dan de ontvanger inderdaad aan laten staan op NPO1, de TV kan eventueel uitgezet worden.

Een moderator gaat dan een activatiesignaal sturen. 

Reputatie 1
Badge

Het is gelukt om een bakje mee te krijgen vanuit de winkel. Ben het nu aan het installeren.

Maar ik heb alleen de zenders 1,2,3 en omrop

Zegt dat ik geen abonnement heb voor de andere zenders. Moet dat eerst nog geactiveerd worden?

 

@F.A. van der Veen

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Dan de ontvanger inderdaad aan laten staan op NPO1, de TV kan eventueel uitgezet worden.

Een moderator gaat dan een activatiesignaal sturen. 

Ik heb het forum profiel aangepast!

Reputatie 7
Badge +28

Prima @F.A. van der Veen ,

Ik verwacht dat er vanavond nog een activatie verstuurd wordt. 

Reputatie 1
Badge

Prima @F.A. van der Veen ,

Ik verwacht dat er vanavond nog een activatie verstuurd wordt. 

Oke. Signaal is ook niet al te best. 

Heb nu helemaal geen signaal meer. 

Reputatie 1
Badge

Is het misschien ook zo dat je het eerst thuis geïnstalleerd moet hebben? Voordat het,op de boot het doet?

Reputatie 7
Badge +28

Doe dan even het volgende:

1/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plaats. 
2/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
4/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Reputatie 7
Badge +22

Oke. Signaal is ook niet al te best. 

Heb nu helemaal geen signaal meer. 

Dat is niet zo mooi @F.A. van der Veen, welke antenne heb je? Een binnen- of buitenantenne?

 

Dit is een binnenantenne:

En dit is een buitenantenne:

Wel je het echt perfect hebben kun je deze ook gebruiken: (Eigen kosten)

Funke Yagi NX:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @F.A. van der Veen Je hebt het pakket vandaag meegekregen? Want ik zie dat het één en ander nog niet goed is geactiveerd. Helaas kan ik daardoor ook geen activatiesignaal naar je sturen. :(  Nu zou het in principe voldoende moeten zijn om je ontvanger een uur op NPO1 te laten staan. Daarmee activeer je de ontvanger ook. Zou je dit eens willen doen? 

Reputatie 1
Badge

Oke. Signaal is ook niet al te best. 

Heb nu helemaal geen signaal meer. 

Dat is niet zo mooi @F.A. van der Veen, welke antenne heb je? Een binnen- of buitenantenne?

 

Dit is een binnenantenne:

En dit is een buitenantenne:

Wel je het echt perfect hebben kun je deze ook gebruiken: (Eigen kosten)

Funke Yagi NX:

 

Binnen antenne gebruiken we

Reputatie 1
Badge

Hallo @F.A. van der Veen Je hebt het pakket vandaag meegekregen? Want ik zie dat het één en ander nog niet goed is geactiveerd. Helaas kan ik daardoor ook geen activatiesignaal naar je sturen. :(  Nu zou het in principe voldoende moeten zijn om je ontvanger een uur op NPO1 te laten staan. Daarmee activeer je de ontvanger ook. Zou je dit eens willen doen? 

ja maar heb helemaal geen signaal meer. Ik geef het eerst maar weer op

 Ga morgen na mn werk wel weer nr mn ouders 

Reputatie 7
Badge +22

@Bart_ Is het een idee om @F.A. van der Veen een buitenantenne te sturen? 🤔 Signaal denk ik ook beter. 😉

Reputatie 7
Badge +28

Dan kun je de ontvanger bij jouw ouders activeren, dan is dat maar  gedaan. 
Op de boot heb je op veel plekken een buitenantenne nodig. En dan is het op bepaalde locaties (bv de Friese Meren of delen van Zeeland) nog steeds een uitdaging om goede ontvangst te krijgen. 

Reputatie 1
Badge

Zou top idee zijn. 

 

Reputatie 1
Badge

Dan kun je de ontvanger bij jouw ouders activeren, dan is dat maar  gedaan. 
Op de boot heb je op veel plekken een buitenantenne nodig. En dan is het op bepaalde locaties (bv de Friese Meren of delen van Zeeland) nog steeds een uitdaging om goede ontvangst te krijgen. 

Ik heb het spul allemaal op de boo5 gelaten

Ze zijn en blijven in Friesland. 

Ga morgen weer nr ze toe. Dan liggen ze in Joure.

Dus ga dan nog een poging doen.

Kan ik een buitenantenne bestellen via kpn.com ?