Beantwoord

Niet mogelijk om Digitenne Basis Ontvanger te ontvangen

  • 5 August 2021
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb momenteel alleen internet van KPN en ik zag dat ik gratis de Digitenne Basis Ontvanger toe kon voegen. Dit heb ik gedaan, maar blijkbaar was het emailadres waar de bevestiging naar verstuurd was niet correct - per brief ben ik geïnformeerd dat de bestelling nu geannuleerd is. 

 

Dit is inmiddels aangepast en ik heb al 2x gebeld met de klantenservice omdat ik graag de bestelling opnieuw wil plaatsen, maar dit lukt helaas nog steeds niet. In mijn KPN staat nog steeds “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”.

 

Ik zou het fijn vinden als dit geregeld kan worden en hoop dat u deze bestelling opnieuw voor mij kunt plaatsen.

 

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Dave

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 August 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk dat u zomaar een gratis ontvanger krijgt. Dat zal wel fout zijn lijkt me. Welk abonnement heeft u?

Hoi Nick,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb TFT internet abonnement. 

Ik begrijp je punt en wist het zelf ook niet, maar op de website van KPN staat dat het mogelijk is, zie het bijgevoegde screenshot. 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dave1234 ,

Ik heb hier wel vaker dit soort meldingen gezien. Maar sta niet raar te kijken als er dadelijk toch vijf  euro per maand in rekening wordt gebracht.  

Want Digitenne is al zo'n twee jaar voor niemand meer gratis. KPN-abonnee's met interactieve TV betalen vijf euro huur per maand. Dat abonnement is wel direct opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. 

Lees er meer over in dit topic : 

 

 

Citaat : 

 

Veelgestelde vragen


Verandert er iets aan de prijs?
Een los Digitenne abonnement is €17 (anno 2021 €18)  met daarbij één ontvanger inbegrepen. Aanvullende ontvangers (max. 3 per abonnement) zijn toe te voegen voor €5 per maand. Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers. Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.

Reputatie 7
Badge +30

Want Digitenne is al zo'n twee jaar voor niemand meer gratis. KPN-abonnee's met interactieve TV betalen vijf euro huur per maand. Dat abonnement is wel direct opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. 

Lees er meer over in dit topic : 

 

Citaat : 

Veelgestelde vragen

Verandert er iets aan de prijs?
Een los Digitenne abonnement is €17 (anno 2021 €18)  met daarbij één ontvanger inbegrepen. Aanvullende ontvangers (max. 3 per abonnement) zijn toe te voegen voor €5 per maand. Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers. Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.

 

Hoi @Dave1234, welkom op het forum! Je hebt deels gelijk in dat je wel een gratis Digitenne ontvanger aan je abonnement kunt toevoegen. Maar dat komt dan in combinatie met een Digitenne abonnement van €18 zoals Noordzee ook al aangeeft. Bij een dergelijk abonnement is de eerste ontvanger dan gratis. Alleen, het lijkt erop dat het abonnementsdeel dan niet goed verwerkt is/wordt in de MijnKPN omgeving waardoor de wijziging niet daadwerkelijk uitgevoerd kan worden. Hij wordt dan automatisch geannuleerd. Een dergelijke annulering kan dan een paar dagen duren voor het volledig verwerkt is. Tot die tijd zal je MijnKPN blijven aangeven dat een wijziging wordt verwerkt. 

Als dit nu nog steeds zo is, wil je dan je forumprofiel invullen en hier weer reageren? Dan kan ik dit nakijken en eventueel actie op ondernemen.

 

Beste allemaal,

 

Bedankt voor jullie reacties en verduidelijking! Het staat niet goed op de website genoteerd dat er kosten aan verbonden zijn maar het is me nu helder dat het niet standaard bij een abonnement hoort en/of ter promotie. Ik weet genoeg :) 

 

Met vriendelijke groet,

 

Dave