Beantwoord

Nieuw Digitenne kastje gevraagd maar niet ontvangen

  • 11 December 2021
  • 10 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb afgelopen maandag gebeld dat mijn kastje niet meer weerkt. Ik zou binnen 3 dagen wat vernemen.

Is niet gebeurd, dus nu al 7 dagen geen TV, want nu is het weekend.

Jammer dat toezeggingen worden gedaan en mensen in goed vertrouwen aan de lijn worden gehouden.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 December 2021, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft geen SMS of email gehad dat het pakket op het PostNL pakketpunt ligt te wachten? Want ... dat is de normale werkwijze namelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Goodie, welkom op ons forum!

Heb je de ontvanger inmiddels ontvangen of er tenminste bericht over?
Anders kijk ik graag even mee.

Waarvoor zou de ontvanger  omgeruild worden?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Thomas,

Ik heb mijn gegevens nu in mijn profiel ingevoerd. Ik heb geen SMS (dank Nick83, maar helaas) of ander bericht van de KPN ontvangen, en ook vandaag verder nog geen enkel contact of nieuw kastje…. Help ons alsjeblieft.

Het huidige Digitenne kastje doet het dus niet (ik heb het type ZXV7200), heb dat klip-en-klaar uitgelegd aan de telefoon-medewerker/ helpdesk vorige week maandagavond tussen 19:24-19:40, 16 minuten dus in totaal (via 0800-0402).

Goodie.

Reputatie 7
Badge +20

Ah duidelijk. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Je krijgt hierover dadelijk een sms. Je kunt hem bij het dichtstbijzijnde servicepunt ophalen vanaf morgen 14:30. In het sms-bericht staat meer informatie waaronder het servicepunt!

Reputatie 7
Badge +28

@Goodie 

Heb je de nieuwe ontvanger al opgehaald. Heb je weer beeld op alle zenders? 

Nee nog niet, ik moet het nieuwe kastje ergens ophalen bij een Post-punt, maar dat ligt aan de andere kant van de rivier…  Ik denk echter wel dat het goed komt nu, dank, anders laat ik het weten.

Reputatie 7
Badge +28

@Goodie

Heb je de nieuwe ontvanger al opgehaald. Heb je weer beeld op alle zenders? 

Nee nog niet, ik moet het nieuwe kastje ergens ophalen bij een Post-punt, maar dat ligt aan de andere kant van de rivier…  Ik denk echter wel dat het goed komt nu, dank, anders laat ik het weten.

@Goodie 

Ik zou het maar snel ophalen, voordat dadelijk alles gesloten is….. 

@Goodie

Ik zou het maar snel ophalen, voordat dadelijk alles gesloten is….. 

Anders moet je misschien nog wel een maand wachten..Al dat corona gedoe toch:sweat:

Ik ben vandaag met het pontje hier naar de overkant gegaan, en naar het paketpost-punt. Het kastje was er, en heb het oude kastje teruggeven.

Weer met het pontje terug, doos uitgepakt, en meteen aangesloten. Het nieuwe kastje werkt helemaal naar behoren. Dank voor alle tips, en de goede support van Thomas!

En dus geen maand wachten, just-in-time werkt alles weer om o.a. de persconferentie van 19:00 vandaag te zien…

Super om te horen!