Beantwoord

Nieuw type CI+-module van fabrikant Smit in aantocht?

  • 20 August 2023
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28

Ik constateer dat er sinds kort een nieuw DATA-kanaal wordt meegestuurd op NTS 1.

Je had al : 

SSU_ZXV7200

SSU_RBX2800

SSU_NEOTIONCI+14

De functie's van die drie DATA-kanalen spreken voor zich. (Neotion is een fabrikant van CI+-modulen.)

Er is nu dus sinds kort een nieuw datakanaal in de lucht: 

SSU_SmitCI+

Na enig zoekwerk blijkt Smit een merknaam van een andere fabrikant te zijn: SCS Industrie componenten.

 

Er is blijkbaar een tweede type CI+-module in gebruik.

Vraag aan een moderator : Vertel er eens wat meer over. Heb je een foto? 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 August 2023, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Noordzee ,

Er is een tijdje geleden door een klant gemeld dat hij 2 types CI+ in bezit had waarvan een vd twee niet functioneerde.Kennelijk word de @smit module al uitgeleverd.

Het topic kan ik niet vinden, maar jij was toen op vakantie🙂

 

 

Reputatie 7

Bedoel je wellicht het onderstaande topic?

 

 

Reputatie 7
Badge +28

In dat topic lees ik inderdaad een opmerking van Martijn197108 over Smit. Maar daar is verder niet echt op ingegaan door een moderator. 
 

Maar mogelijk heb ik ergens iets gemist? Ik was in juni een aantal weken nauwelijks online op het forum. En het kan zomaar aan mijn aandacht ontsnapt zijn. 
 

 

Reputatie 7
Badge +28

En in het topic wat PeterG aanhaalt staat inderdaad ook iets over Smit.

 

Het zou mooi zijn als een moderator even wat extra tekst en uitleg kan geven. En mogelijk een foto? 

Enige verschil is dat er Smit op staat @Noordzee .

Foto van TS in het door mij aangehaalde topic. Daar echter verwijderd in verband met zichtbaar cas nummer. Hier afgesneden. 

Reputatie 7
Badge +28

Aha @PeterG ,

Die foto zag ik daar inderdaad niet staan. 
 

Er is dankzij jullie nu al veel duidelijk. Mogelijk kan een moderator nog wat meer info geven? 
 

Worden er bv nu dusdanig veel CI+-modules verhuurd dat er nu een extra fabrikant nodig is? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Noordzee, heb ik helaas weinig informatie over maar mocht daar iets in veranderen zullen we dat met jullie delen!

Reputatie 7
Badge +28

Dankjewel @Thomas ! 

We wachten dat dan af.

Voorlopig samengevat : 

Hoi @Noordzee ,

Er is een tijdje geleden door een klant gemeld dat hij 2 types CI+ in bezit had waarvan een vd twee niet functioneerde.Kennelijk word de @smit module al uitgeleverd.

Het topic kan ik niet vinden, maar jij was toen op vakantie🙂

 

 

Enige verschil is dat er Smit op staat @Noordzee .

Foto van TS in het door mij aangehaalde topic. Daar echter verwijderd in verband met zichtbaar cas nummer. Hier afgesneden. 

Hoi @Noordzee, heb ik helaas weinig informatie over maar mocht daar iets in veranderen zullen we dat met jullie delen!