Beantwoord

Nieuwe ontvanger aanvragen

  • 7 January 2020
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

goedemorgen, vraag ik heb digitenne maar gebruukte m niet vaak. nu zie ik dat ik eennander kastje nodig hebt. kunt u mij helpen klantnummer *********, KPN. 

Mvt sander korenhof

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2020, 10:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sander 123.. Welkom op het KPN Forum! KPN heeft de uitzendtechniek en frequentie veranderd. Je hebt daarom nieuwe ontvangers nodig om gebruik te kunnen blijven maken van Digitenne. Op de pagina “Digitenne apparatuur omruilen” kan je deze omruil in gang zetten. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Sander 123. 

Is het bestellen van de nieuwe ontvanger gelukt? 

Zou je anders het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +21

@Sander 123. We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer