Beantwoord

nieuwe update digitenne

  • 15 July 2019
  • 12 reacties
  • 275 keer bekeken

na die nieuwe update van jullie mis ik een hele boeket de zenders 4 t/m8 nu al ruim een week bezig ...bellen heeft geen zin meer ze komen ook niet verder dan fabrieksinstellingen/zenders handmatig zoeken... de rf kanalen 49/32 21 24 27 47 werk t allemaal niet ben al 7 dgn bezig met bellen en voor zon groot bedrijf als kpn vind ik het diep triets dat trouwe klanten zo worden afgepoeied en er verder niets mee kunnen.
De volgende mederwerker weet de oplossing...[niet dus een en al het zelfde bull shit... sorry maar na 7 dgn word ik pist off
cas nummer software blijken goed te zijn abo staus ook ok ja duhhh al ruim 20 jaar bij jullie wrm ?????? vraag me steeds meer af moesten zelfs voor dat nieuwe decoder extra betalrn maandelijks terwijl ik jaren gelden heb heb gekocht en nu door veranderingen telt dat niet meer mee dus extra betalen voor het kastje WAT AL 7 DGN NIET WERKT EN DAN IET TE VERGETEN UREN AAN DE TELEFOON TE HEBBEN GEZETEN ALLES IS NA TE LEZEN EN TE BEKIJKEN BIJ MIJ AFSCHRIFTEN VAN KPN

BEN HET BEU!!!!!!!
icon

Beste antwoord door amore 19 July 2019, 17:32

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat is allemaal niet best @amore !

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wat is jouw locatie?

Heb je al geprobeerd om jouw antenne buiten te zetten (zo hoog mogelijk) ?

Heb je geprobeerd om zenders te zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @amore, ik merk dat je het beu bent en ik kan me dat goed voorstellen. Ik ben eerst even benieuwd of de andere commerciële zenders het wel doen. Verder stelt @Noordzee eigenlijk precies de vragen die ik zou willen stellen. Zou je deze tips kunnen volgen en ons van deze informatie kunnen voorzien? Dan komen we vast tot een oplossing.
Dat is allemaal niet best @amore !

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wat is jouw locatie?

Heb je al geprobeerd om jouw antenne buiten te zetten (zo hoog mogelijk) ?

Heb je geprobeerd om zenders te zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken?

als ik al met vandaag mee gerekend 8 dgn heb gebeld en elke agent noteer mij klachten{ dgn lang het zelfde onder andere cas id nummer} van aan dat dat bij jou ook bekend is.. vandaag heb i kdoor gegeven dat ik een nieuw ontvanger wil binnen krijgen ook te kijken of het probleem hier mee is op gelost zo niet dan bel ik wel voor de zoveelste keer maar ga nu weer niet uit leggen elke dag het zelfde uit leg word echt vervelend als de agent hun werk hebben gedaan staat er van elke dag wat ik heb gebeld een notitie.
en nog maals het zijn de zenders 4 t/m 8 die ik niet ontvangst e tijdens het zoeken gewoon overslaat dit allemaal na 9 juli na de update van jullie
Reputatie 7
Badge +28

Wat is jouw locatie?

Heb je al geprobeerd om jouw antenne buiten te zetten (zo hoog mogelijk) ?

Heb je geprobeerd om zenders te zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken?


Heel vervelend allemaal.

Maar de antwoorden op bovenstaande vragen kunnen helpen om het probleem op te lossen.

Wat is jouw locatie?

Heb je al geprobeerd om jouw antenne buiten te zetten (zo hoog mogelijk) ?

Heb je geprobeerd om zenders te zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken?
Heel vervelend allemaal.

Maar de antwoorden op bovenstaande vragen kunnen helpen om het probleem op te lossen.

staat boven de kast zoals jaren... als ik deze verschuif komt dat gerlijk in beeld te staan en word de kwaliteit minder wat ik zei ik wacht op een nieuwe kastje in de hoop dat dit het probleem oplost.
ben niet de enige in de randstad ik mij laten vertellen
Reputatie 7
Badge +28


Wat is jouw locatie?

staat boven de kast zoals jaren...



Ik bedoelde eigenlijk jouw woonplaats.😂

Als je de nieuwe ontvanger hebt ontvangen. Wil je dan het volgende doen?:

  1. Ga eerst via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
  2. geef daarna een opdracht voor uitgebreid zenders zoeken.

Mogelijk helpt de stand van de antenne nog iets. Probeer er wat mee te draaien.

Als de ontvangst niet verbeterd, kan je een buitenantenne proberen.
Zit in rotterdam kralingen en wat mij vraag de fabrieksinstellingen heb ik meerdere keren gedaan rn dat hand en uitgebreid zoeken dat heb ik jou ook al eerder vertrld.
Stuur gewoon een nieuwe ontvanger om te kijken of hiermee het probleem eord opgelost .
Reputatie 7
Badge +28
@amore Om het contact met de helpdesk na te kunnen lezen of eventueel iets te versturen zal ik toch je adresgegevens nodig hebben. Kun je die toevoegen aan je profiel?

@Noordzee werkt overigens niet bij KPN en kan dus ook geen apparatuur versturen. Hij probeert je alleen te helpen hier.
Reputatie 7
Badge +28
Toch nog maar weer een tip.

Zet jouw antenne voor een raam. Of anders zo hoog mogelijk.

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal 49
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Als goed is komen de zenders van RTL en SBS dan in jouw zenderlijst.

Lukt dit niet? Draai de antenne een kwartslag en doe de procedure nog een keer.
Reputatie 7
Badge +28
@amore

Heeft de tip uit het vorige bericht geholpen.

Zo niet?:

Joran wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Jullie hoeven niks meer na te kijken na 8 dgn aan de lijn met jullie te hebben gezeten had ik wel een medewerker die naar mij luisterde en vertelde dat ik nu alles al meerdere keren heb geprobeerd
{ben geen calimero weet hoe het werkt} gevraagd om een nieuwe ontvanger wie weet dat er enkele ontvangers gewoon na de update niet meer werkte.. nu gisteren nieuwe binnen gekregen en heb netjes alle zenders weer, dus diegene waarvan i kzijn naam niet meer weet en die wel naar mij luisteren bij kpn call center bedankt :}
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat het weer werkt bij jou! 👍

Reageer