Beantwoord

Nog altijd foutcode E016-0 ondanks veelvuldig telefonisch contact

  • 7 January 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

Ik ben inmiddels 4 telefoongesprekken en ruim 60 telefoonminuten verder en ik krijg nog altijd foutcode E016-0 op mijn nieuwe digitenne ontvanger bij het bekijken bij alle zenders behalve NPO1, 2 en 3. Ik heb een telfort abonnement met daarbij ook een digitenne aansluiting.

  • Eerste gesprek met KPN: werd verwezen naar de Telfort klantenservice omdat het om een abo dat afgesloten is via Telfort ging.
  • Telfort klantenservice gaf aan dat alle administratie en technische handelingen van digitenne via KPN moeten verlopen.
  • Vervolgens via de chat weer contact gehad met een KPN medewerker die de boel geactiveerd zou hebben -> geen effect, nog altijd de foutmelding.
  • Gistermiddag wederom telefonisch contact gehad met een KPN medewerker. Deze heeft me toen beloofd dat er een ticket aangemaakt zou worden en dat het probleem 24 uur later opgelost zijn.
Zoals je ziet ben ik inmiddels weer 24 uur verder en bestaat het probleem nog altijd. Ik heb de receiver gedurende deze hele periode aan gehad, en zojuist herstart (en zelfs even van de stroom gehad) maar het probleem blijft bestaan. Ik heb alle gegevens (klantnummer, CAS-code, postcode, huisnummer) ingevuld in mijn KPN profiel.

Kan dit probleem eindelijk eens opgelost worden? Ik word er een beetje moedeloos van dat het kennelijk zo veel pogingen nodig heeft om een bekend(!) (zie vrijwel elk bericht op dit subforum) probleem op te lossen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2019, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Brigitte, welkom! Wat een gedoe zeg.. Fijn dat je je gegevens al ingevuld had! Ik heb het cas id nu gekoppeld aan je diensten, dat zou dus nu moeten werken. Wil je dat eens controleren? Ook zie ik dat je een tweede ontvanger toegestuurd krijgt/hebt gekregen. Ga je die daadwerkelijk gebruiken? Daar ga je 5 euro per maand voor betalen, dus ik wil even zeker weten dat dat ook klopt.
Nu werkt het inderdaad naar behoren, bedankt!

Er is reeds contact geweest met Telfort waarbij aangegeven is dat ik slechts nog een ontvanger ga gebruiken en de tweede ontvanger dus geannuleerd/opgezegd mag worden.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn!

Er is reeds contact geweest met Telfort waarbij aangegeven is dat ik slechts nog een ontvanger ga gebruiken en de tweede ontvanger dus geannuleerd/opgezegd mag worden.
Dan laat ik dit even voor wat het is. Mocht er toch nog iets mis gaan of mocht je nog andere Digitenne vragen hebben, geef je maar een gil 🙂