Beantwoord

nood pakket kpn

  • 30 December 2021
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedenavond,

Thuis na een stroomonderbreking geen internet en tv meer. Het glasvezel werkt waarschijnlijk niet. Heb direct kpn ingelicht afgelopen maandag 26/12 . Er was echter pas de 31e van december een monteur beschikbaar. Daar in tussen dinsdag 27/12 een noodpakket kunnen installeren. Internet werkte direct behalve digitenne. Het kwam niet verder als Ned. 1,2,3. Voor de rest had je een abonnement nodig. Wij hebben natuurlijk niet op digitenne maar wel op de normale kpn tv een abonnement. Na 4 keer gebeld te hebben met kpn is het echter nog niet opgelost. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 December 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Rudi88

Wat ontzettend vervelend dat de Digitenne het niet doet. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer en het Cas-ID? Dan ga ik kijken of ik de Digitenne voor jou kan activeren. Het Cas-ID vind je onder op de Digitenne ontvanger en begint doorgaans met een 4 of een 7. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rudi88 ,

Is een activatie nog nodig of is de monteur intussen langsgekomen? 

Er was echter pas de 31e van december een monteur beschikbaar. 

 

Indien het nog nodig is? 

KPN gaat dan een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven.  

Alles is nu opgelost nadat de monteur is geweest. Het zat hem buitenshuis met de glasvezel zoals ik al zei.