Beantwoord

Noodpakket enkel ned 1 2 en 3

  • 3 July 2021
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Vanaf 23 juni al geen gebruik kunnen maken van de diensten vsn KPN. Na een 5 tal telefoontje, +- 3 uur aan de tel gezeten dan eindelijk een noodpakket toegestuurd gekregen. Deze ontvangen op zaterdag 3 juli met enkel de zenders ned 1,ned 2 en ned 3. Kanalen worden wel gevonden bij zoeken, maar foutcode E016-0 blijft in beeld met de tekst, u hebt geen abonnement voorcdeze zender. Helaas weer een teleurstelling bij KPN. Graag zou ik zsm een fatsoenlijk tv aanbod krijgen bij mijn noodpakket. Met vriendelijke groet, Michael Stel

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 July 2021, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Balen dit @Michaelstel, zo heb je er niet zo veel aan natuurlijk :slight_frown:

Zou je het CAS ID -vind je op de sticker van de ontvanger- in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of we hem actief kunnen krijgen zodat je ook de commerciële zenders kunt bekijken!

Beste Maja_,

Ik heb het cas id toegevoegd aan mijn profiel.

Mvg, Michael Stel

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Michaelstel, ik heb een verzoek ingediend bij een collega om je ontvanger te activeren, ik krijg het zelf helaas niet voor elkaar ondanks meerdere pogingen.

Zodra ik een reactie ontvang, hoor jij weer van mij!

Reputatie 7
Badge +20

Als het goed is, zou je inmiddels alle zenders moeten hebben @Michaelstel, zou je dit eens willen testen? 

@Maja_ helaas nog steeds code E016-0 en dis geen commerciële zenders. Ook niet na het opnieuw zoeken naar zenders. Gr. Michael 

@Maja_ hij doet het nu toch wel!!! Bedankt voor je hulp en inzet! Gr. Michael

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top! Graag gedaan :blush: