Beantwoord

Omruilactie Digitenne

  • 11 August 2019
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Op 3 augustus via de website aangemeld voor de omruilactie. Heb een bevestigingsmail gekregen:
De bezorgafspraak
Referentienummer
953111908
Datum
Dinsdag 6 augustus 2019
Tijdstip
:00 en :00

Uw omruilafspraak
Uw nieuwe apparatuur wordt op Maandag 5 augustus 2019 meegegeven aan de vervoerder. Vanaf dan kunt u de status van de order hier volgen met ordernummer .

Ordernummer is niet vermeld dus ik kon de status niet volgen dus heb gebeld met KPN: ik moest wachten op mail en sms, daar zou de omruilafspraak in staan.
Tot vandaag nog geen mail geen SMS gehad...

KPN hierbij het verzoek dit op te lossen en door te geven wanneer de digitenne omgeruild wordt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 11:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @JGV, bedankt voor jouw bericht en welkom op het Forum!

Ik begrijp heel goed dat je enigszins wat informatie wil ontvangen hierover. Ik zoek graag het een en ander voor je uit, maar hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je verder!
Vanmiddag thuisgekomen en nu blijkt dat de digitenne bezorgd is bij de buren. Blijft vreemd dat ik er geen enkele mail of SMS over gehad heb.
Reputatie 7
Badge +28
@JGV

Fijn dat de ontvanger terecht is.

Wil je de ontvanger zo snel mogelijk activeren? Want daar heb je een week de tijd voor. Na een week doen anders veel zenders het niet meer.

De bedoeling is dat de abonnementsstatus verspringt van NEE naar JA. Dit kun je voor elkaar krijgen door de ontvanger een uur lang aan te zetten.

Succes 👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
@JGV, oh dat is inderdaad wel vreemd! Misschien hadden we de juiste gegevens van jou niet (contact 06-nummer). In ieder geval, fijn dat het gekomen is. Heb je het al geïnstalleerd en staat abonnementsstatus op 'JA'? 🙂
Hoi Susan,
Ik heb de ontvanger een uur lang aangehad. Waar kan ik precies zien of de abonnementsstatus op JA staat?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @JGV, Susan geniet inmiddels van een welverdiende vakantie, daarom neem ik het vanaf nu over. Wanneer je naar menu gaat zit je helemaal rechts abonnement status.(zie afbeelding) Als je nog niet alle zenders ziet, zie je dan wel NPO 1, 2 en 3? Als dit het geval is, zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) het CAS-ID nummer van de nieuwe ontvanger kun je vermelden onder opmerkingen. Dan probeer ik de ontvanger op afstand te activeren.

Hoi Marina,
Het is gelukt hoor. Abonnementsstatus staat op JA en ik heb alle zenders. Bedankt voor de hulp.
gr. JGV
Reputatie 7
Badge +19
Super! Mocht je later nog vragen hebben, weet je ons te vinden. Fijne dag verder @JGV.

Reageer