Beantwoord

Omruilen digitenne ontvanger

  • 31 January 2019
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Via de site heb ik geprobeerd een omruil afspraak in te plannen dit is echter niet gelukt...
Op het moment dat ik de laatste 3 cijfers van mijn bankrekening invul geeft hij aan dat ik geen abonnement heb en dus niets hoef te ondernemen....

Graag zie ik een passende oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Priscilla Hollander
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 January 2019, 20:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Priscilla,

Een moderator van dit forum wil jouw oude ontvanger voor jou omruilen voor een nieuwe DVB-T2 ontvanger. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Is alleen maar zichtbaar voor jou en een moderator.

Dan kan je daarna sneller geholpen worden. Geef je even een seintje als de gegevens gevuld zijn?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Priscilla, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat het niet lukt om de ruiling in gang te zetten! Heb je gecontroleerd of het van dat bankrekeningnummer wordt geïncasseerd?

Wat Noordzee aangeeft klopt inderdaad, op het moment dat het jou niet lukt om de ruiling in te plannen kan ik je hierbij helpen. Echter heb ik dan wel wat gegevens van je nodig. Naast de gegevens die hierboven gevraagd worden, zou ik ook graag willen weten hoeveel ontvangers je wil behouden (heb nu nog geen inzicht in je abonnement dus vraag het alvast). Dit met in het achterhoofd dat je de ontvangers gaat huren van KPN, en hier in sommige situaties kosten aan verbonden zitten.
Reputatie 7
Badge +21
@Kippie'86, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer