Beantwoord

omruilen digitenne tunner

  • 16 February 2019
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

goede avond heb een paar vragen met betrekking tot de nieuwe Digitenne kastjes

aangezien ik ik meerder regio`s de tuners gebruik ( heb er nu 3 in gebruik )
werken de nieuwe tuners zowel op het oude signaal en het nieuwe signaal ?
of moet ik er eerst 1 omruilen om deze in de regio`s te kunnen gebruiken die al om zijn
en de oude tuners gebruiken in de regio`s die nog niet om zijn ?

daarnaast blijft het signaal net zo sterk en even goed te ontvangen ? zit namelijk ook veel in belgie regio westerloo / geel hier kan ik de meeste zenders nog ontvangen blijft het signaal zo sterk dat dit in de toekomst ook nog kan ?

daarnaast wil ik nog wel even kwijt dat ik het erg jammer vind dat ik meer ga betalen met 3 tuners dan nu betaal nu voor de 3 tuners 15,50 per maand komt straks 10 euro bij de tuners die ik nu heb zijn mijn eigendom jammer dat je ze nu moet huren verkapte verhoging voor iedereen die meer tuners gebruikt
had liever gewoon me eigen apparatuur weer gekocht
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 February 2019, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Blackshadow, welkom op het forum. Kan het me goed voorstellen dat je je eigen apparatuur wilt blijven gebruiken, dat is in verband met de overzetting en de nieuwe frequentieveiling niet meer nodig. Aan alles komt helaas een einde, hier kun je alles hierover lezen. Inclusief de overzetting per regio en wanneer dat gebeurt.

De nieuwe ontvangers werken zowel op het oude als het nieuwe signaal, geen zorgen dus. Na de omzetting kan het wel zijn dat je even de antenne opnieuw op de beste plek moet positioneren, in veel gevallen is dat echter niet nodig. Je hoeft dus niet per se de oude ontvangers te gebruiken tot de omzetting is gedaan. Laat ons hier vooral weten mocht er iets niet goed werken. 🙂